Oprichten ZX7R Club Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
450 euro is zeker niet duur ,ik heb er 575 euro voor betaald maar hij ziet er dan ook nog als nieuw uit *D

reken daar nog eens 300 euro bij op voor de Dyno kit plus het laten afstellen
dan is het wel een duur grapje met elkaar natuurlijk
-O-
 
Ebbe,

Als jij geen interesse hebt in het systeem, dan heb ik dat misschien wel ... sinds ik weet dan mijn ZX7 er 105 PK uit spuugt -O- -O- . Wel ga ik eerst nog even een tweede run met mijn Laser uitlaat doen, maar als dat geen verbetering oplevert, dan is een nieuw systeem misschien wel leuk ... :)

Bij welke dealert staat dit systeem?

Ik ga er deze week zelf ff langs. Ga ik ook eens kijken of er wat met de prijs te onderhandelen valt. Mocht ik hem niet kopen, laat ik het je zeker weten. Weet ook niet in welke staat dat systeem is en welke leeftijd hij heeft.
[/quote]

Is goed Ebbe. Ik wacht het rustig af. Ook 105 PK rijdt namelijk heerlijk
:+ (gisteren nog even 250 km getest).
 
Ben vanmiddag even langs die motorzaak gegaan. Het systeem zag er goed uit.

Nu heb ik een vraag.
Zou er vraag naar een bolt-on uitlaat carbonnen open Yoshimura RS3 demper? Zo ja, wat is een leuke prijs?

Let op, ik zet nog demper nog niet te koop, ben alleen aan het inventariseren of ik een compleet systeem kan kopen.
 
De mijne(AKRA) zit er al onder ,mooi geluid *O*

ik heb alleen bij hele hoge toeren
vlammen en zwarte rook uit de uitlaat -O-

Hij zal nog wel moeten worden afgesteld :?


Waar laat jij het doen Dirk en wat zijn de kosten ongeveer :?

Moet er een Dyno kit op of kan hij zonder ook goed afgesteld worden O-)

ik laat het in Barendrecht doen! dat is echt een kerel die verstand van zaken heeft. zelf heb ik al een dynojet kit er zin zitte. maar ik laat hem helemaal opnieuw afstellen.. daarna zullen we het wel zien ;) ..
 
Ligt eraan hoe oud ;)
dus reken es een 500 hooguit 600 eurie ;)
:^
Ik ben zeker de enige met een Arrow? :?
ben ik zeker de enige met een MIG _O- _O- _O-
Waar zaten jullie nou................. :W :W :W

(Glock je hebt mail)
:W :W :W :W :W :W :W
ik laat het in Barendrecht doen! dat is echt een kerel die verstand van zaken heeft. zelf heb ik al een dynojet kit er zin zitte. maar ik laat hem helemaal opnieuw afstellen.. daarna zullen we het wel zien ;) ..
Heb je al een afspraak gemaakt???
Ik moet ook echt ff gaan bellen :Y :Y :Y
 
Wat is de exacte benaming voor de witte kleur die op het kontje vanaf de jaren '99 zit. Heet deze kleur misschien eboy?

@Arnold, hoe doe jij het als je met je motor op het circuit gaat rijden. Bouw je dan je hele uitlaatsysteem om i.v.m. de geluidsnormen op het circuit?
 
Wat is de exacte benaming voor de witte kleur die op het kontje vanaf de jaren '99 zit. Heet deze kleur misschien eboy?

@Arnold, hoe doe jij het als je met je motor op het circuit gaat rijden. Bouw je dan je hele uitlaatsysteem om i.v.m. de geluidsnormen op het circuit?
Volgens mij heeft dat vlakje geen naam. En Ebony (ik neem aan dat je die bedoelt) is de Kawasaki zwart :) . Overigens een verdomd mooie zwart :Y .
 
@Kawa-Arie

YOU GOT MAIL !!
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
 
Volgens mij heeft dat vlakje geen naam. En Ebony (ik neem aan dat je die bedoelt) is de Kawasaki zwart :) . Overigens een verdomd mooie zwart :Y .
Ik heb namelijk een tweede paar handvaten gehaald. Deze wil ik in dezelfde kleur spuiten als de witte vlakken. Ben dus echt op zoek naar die naam.

Iemand een idee??
 
(Afbeelding)
Je voelt je hier al aardig thuis, nu nog een ZX7R :Y

na, natuurlijk voel ik ik me thuis in het zx7r topic! ;) Maar ik was je eigelijk ff aan het stalken!!! :+ (en ff andere mooie motors kijken)

En nee, ik koop (nog) geen ZX! ik ben blij met m'n Ace! Niet dat ik merkgeil ben ofzo, maar yamaha bevalt me goed!
 
na, natuurlijk voel ik ik me thuis in het zx7r topic! ;) Maar ik was je eigelijk ff aan het stalken!!! :+ (en ff andere mooie motors kijken)

En nee, ik koop (nog) geen ZX! ik ben blij met m'n Ace! Niet dat ik merkgeil ben ofzo, maar yamaha bevalt me goed!

:+
 
Ok dan. Na een tijd het forum geleze te hebben meld ik me ook maar aan.

Ik kom uit Ermelo dus weet niet of ik naar de meeting in Harderwjk kom. Is wel een eind rijden.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan