Openingsrit 2019 GS topic

Nou nou....9 gr en winterse buien en natte sneeuw...
Geen ingredienten voor een leuke rit en koffie-lunch op een terras..

Zoals gezegd....donderdag de beslissing...
 
:N

Screenshot_20190430-185446.jpg
 
Ik heb net uitvoerig weatherpro bekeken voor zaterdag...
De route beweegt tussen Harderwijk, Kampen-Zwolle, Apeldoorn en weer richting Harderwijk.

Volgens deze app blijft het droog maar is het wel koud.
Wat mij betreft gaat de rit gewoon door.!!!

Ik stel voor om echt rond 10.15 uur te vertrekken vanaf Harderwijk, bij de Mac Donalds. (adres Knardijk West 4, 3841 LA )
Kunnen we eventueel een extra pauze doen om op te warmen...……..
Tot Elburg is plm 1 uurtje en kunnen we daar koffie doen...
Daarna is het plm 2 rij uurtjes naar Vierhouten voor de lunch. ) bij tante Sjaan is gereserveerd. Ik moet alleen bij de koffie even met hun bellen voor het juiste aantal personen.

Aankomst ook weer bij de Mac Donalds in Harderwijk.

Degenen die in de openingspost zich hebben opgegeven, maar toch niet mee gaan...laat hier even weten. Anders wachten we voor niets......
 
Ondanks dat ik straks mijn nieuwe motor ga ophalen en best te vinden ben voor een ritje weet ik niet of ik zin heb in 1 (in de ochtend) tot max 10 graden.
Ik háát kou 🥶
 
Krijg het laatste uur een aantal afmeldingen via de whatsapp….
Zodoende wordt de groep wel erg klein....

Dus gaat de rit alsnog NIET door..
 
Opening post aangepast naar zaterdag 1 juni.

svp dan weer hier aangeven wie er mee gaat, zodat ik de openings post kan aanpassen met de liefhebbers....
 
Ik overleg ook met Nana.
Dochter is rond die tijd uitgerekend om te bevallen... weet dus niet of ik moederkloek meegetroggeld krijg...
Anderzijds, zijn we eventueel op twee uurtjes weer terug...
Edit : zet voorlopig dus maar best alleen SLIJK....
 
Laatst bewerkt:
Helaas, deze zaterdag valt in het Hemelvaartsweekend en dan zitten we o.a. met leden van het GS-forum in de Vogezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan