Op maat knippen kniebeschermers mogelijk?

Sassette

🍍
6 apr 2017
2.247
2.139
Dag allen,

Een vraagje. Ik heb onlangs een kevlarlegging gekocht waar geen kniebeschermers in zaten. Nu heb ik deze erbij aangesmeerd gekregen.

Doordat ze best groot en niet gevormd zijn krijg ik een bobbel in m'n broek :'):')

Kan ik deze op maat knippen zoals die inlegzooltjes voor de winter, of tast dit dan de werking van het product aan? (ja, ik snap dat dat stuk wat afgeknipt is geen bescherming meer biedt)

Of heeft iemand een andere tip? Alvast bedankt *D
 
Hey Sassette, voor €15 heb je andere SeeSoft matjes die prima in de legging passen. Je kunt beter terug gaan en vragen of je ze mag ruilen: Revit! heeft een smallere variant van de matjes die in hun eigen broeken gaan.
 
Hey Sassette, voor €15 heb je andere SeeSoft matjes die prima in de legging passen. Je kunt beter terug gaan en vragen of je ze mag ruilen: Revit! heeft een smallere variant van de matjes die in hun eigen broeken gaan.

Bedoel je deze SeeSmart? Ik kan geen SeeSoft vinden voor de kniën..
 
Bedoel je deze SeeSmart? Ik kan geen SeeSoft vinden voor de kniën..
SeeSmart inderdaad, ik vergiste me. Maar het gaat volgens mij om de RV32. Is volgens Revit officieel heup-/elleboogprotectie, maar kan dus ook in jeans en jeggings voor de knie gebruikt worden.
 
SeeSmart inderdaad, ik vergiste me. Maar het gaat volgens mij om de RV32. Is volgens Revit officieel heup-/elleboogprotectie, maar kan dus ook in jeans en jeggings voor de knie gebruikt worden.

Ah, nais.. bedankt voor de tip! :t
 
Dag allen,

Een vraagje. Ik heb onlangs een kevlarlegging gekocht waar geen kniebeschermers in zaten. Nu heb ik deze erbij aangesmeerd gekregen.

Doordat ze best groot en niet gevormd zijn krijg ik een bobbel in m'n broek :'):')

Kan ik deze op maat knippen zoals die inlegzooltjes voor de winter, of tast dit dan de werking van het product aan? (ja, ik snap dat dat stuk wat afgeknipt is geen bescherming meer biedt)

Of heeft iemand een andere tip? Alvast bedankt *D
Ja hoor, kun je prima een stuk(je) vanaf knippen. Bij voorkeur niet te veel zodat het netjes in het vak voor de pads in de broek/legging past. Ze geven aan dat de "[...] SeeSmart protector gemakkelijk naar de maat van de pocket kan worden geknipt."
Heb zelf SeeSmart in mijn kevlar jeans zitten die iets te groot zijn. Merk er tijdens het rijden niet heel erg veel van dus heb geen behoefte deze aan te passen. Mocht het nodig zijn zou ik er ook geen problemen mee hebben.
 
Vandaag maar eens knutselen.. verknip ik dat hele ding dan haal ik die van Hagaban.
 
Ik heb exact dezelfde beschermers in m'n jeans zitten. Heb ze ook een stukje afgeknipt om ze passend te maken, geen enkel probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan