Oost Europa in hartje zomer

Absoluut maar in zomer vaak warm, te warm voor stad en eerlijk?
eh..
Ik ga niet snel alleen een stad in. Met vrouw graag maar alleen? meh..

Ik snap je, maar dingen zoals Tjernobyl? Geen stad maar toch... Pollo Diablo (is dat een pizza?) heeft hem niet op zijn lijst staan maar ik had dat nooit links laten liggen.
 
Gaaf man, staat bij mij nog altijd op mijn lijst (wilde het dit jaar doen maarja...)

Let wel, het oosten van Oekraine is politiek onrustig op dit moment (alles ten westen van Charkov).
Zijn van die dingen die je gewoon een keer moet zien. En helemaal als je er langs komt natuurlijk ;)

Wat betreft onrustig, ik check even het reisadvies: Reisadvies Oekraïne | Ministerie van Buitenlandse Zaken

Daar is alleen het uiterste zuidoosten rood gekleurd.
 
Weet niet of je Netflix hebt? Zo ja: Winter on Fire kijken, een kijkje hoe het er aan toe ging een aantal jaren terug, in Kiev.

Disclaimer, een aantal stukken zijn politiek gemotiveerd, maarja... wat niet tegenwoordig.
Uiteraard Netflix aanwezig hier :Y Ga ik zeker checken. Morgen op het werk denk ik. Je weet vast hoe dat gaat in de IT. Zeker op een MBO instelling :X Soort standby dienst...
 
Uiteraard Netflix aanwezig hier :Y Ga ik zeker checken. Morgen op het werk denk ik. Je weet vast hoe dat gaat in de IT. Zeker op een MBO instelling :X Soort standby dienst...

Je gaat het heftig vinden, en die film gaat als een magneet werken op Kiev, wat op je planning staat :Y :Y

Al die ellende is nog maar een paar jaar terug gebeurd, en je kan nu al over Maidan plein lopen :)
 
Inmiddels nog 2 weekjes.... ben al langzaam beetje begonnen met het verzamelen van dingetjes om mee te nemen. Iemand nog gouden tips? ;)
 
Hoe gaan kamperen, campings en zo in de Ukraïne? Is er verschil met vb. Slowakije en zo ja, wat gaat er anders?
 
Door de ligging van het hogedrukgebied is het momenteel in Nederland warmer dan in Oost Europa.
 
Terug
Bovenaan Onderaan