Dan is het nu nog ff wachten op de haagsche courant die een stukkie kan gaan schrijve over de ppp en A4
Opgeschept en opgejut.Ik vind ook dat er veel te veel opgeschept word hier op het forum - ooit word er door dit gezeur de premies niet meer te betalen en alle wegen en andere leuke dijken worden door dit soort uitwassen afgesloten en kunnen de motorrijders die wel normaal doen nergens meer komen.
Laat mij dan maar een moraalridder zijn, maar het kleine groepje verpest het voor de meerderheid
ik word er niet warm of koud van
tssk...je bent gewoon berucht...watch your back@ REMA:
Post van smitjr in topic 'Gorinchem 2(005)'
en als het waar is, dan wil ik graaag die krant of dat stukje
"enjoy don't destroy' en gedraag je een beetje op het blad; geen vluchtstrookje pakken of inhalen, anders hebben we binnen no-time enorm gezeik met controles of ander kinderachtig gedoe.
Mannen, en dames...het nieuwe seizoen is alweer aardig begonnen, vorig jaar zijn er veel mensen onderuit gegaan op het klaverblad, zeker in maart & april...Kijk aub uit!!"
Pak heb ik 5x aangehad...
Zal m'n best zijn... is namelijk niet mijn krant die ik open sloeg...Remakil, heb je dat stukje van "gisteren in de Dortenaar" ook? Ik heb alleen de stem van dordt en de merwestijn maar....
Heb al een kopietje voor je gemaakt...@ REMA:
en als het waar is, dan wil ik graaag die krant of dat stukje