Ongelukje..

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Ik dacht, ik kan niet achterblijven bij de MF traditie en ben er ook maar even bij gaan liggen zonet. :z

Afslag Tjalleberd, was er vandaag al een keer of 5 doorheen gereden, nu de 6e keer achter Rene aan en ik ging er voor me gevoel niet harder doorheen dan normaal maar bij het insturen voelde ik ineens m'n voorwiel (vrij nieuwe BT-012ss nog) wegglijden en er was geen houden meer aan. Ben er met zo'n 120 km/u vanaf gestapt en door het gras gestuiterd (gelukkig geen vangrails of lantaarnpalen :} ), m'n pak heeft het gehouden, m'n 2 weken oude handschoenen hebben me ook goed beschermd (alleen 1 vinger was door) maar de motor zag er minder florissant uit. Hele cockpit/voorkant inelkaar, deuk in de tank en schuifschade. Ik denk een totalloss maar dat mag de expert zeggen. Morgen maar eens bellen...

Ik heb wat piccies van de motor en de strepen op de weg, staan op de digicam van m'n vriendin en deze gaan we straks wel ff uploaden.

Jammer van de motor maar ik heb zelf vrijwel niks op wat schaafplekjes na en dat is het belangrijkste. Nu toch maar eens kijken voor een 2001 GSX-R. :9
 
(verhaal)
Nu toch maar eens kijken voor een 2001 GSX-R. :9
K#t voor je.
Gelukkig dat je zelf niet in de kreukels zit/ligt

Geluk bij een ongeluk zeg ik dan maar dat je nu voor de gsx gaat ;)
 
Was niet leuk om te zien, gelukkig heb je zelf niets...


Maar nu mooie nieuwe gixxer uitzoeken *D
Wel de zwart gele dan :)
 
He bah! das geen goed nieuws. Gelukkig zelf niks.
Alvast succes met de aankoop van een nieuwe :)
 
Shit,hiero ging er gister ook al 1tje liggen.Nou ja inruilen kan ook he de volgende keer ;)
 
Gelukkig redelijk goed afgelopen, maar weet je nu waarom je voorwiel weggleed, onderuit is erg, maar niet weten waarom precies is extra kloten!
 
Vanmiddag ging de foon:
Rev: Ik ga me denk ik binnenkort een 2001 model ophalen..
Ik: Eh.. hoezo dat? (zondag, winkels gesloten. Snapte het niet helemaal)
Rev: Net m'n fiets afgeschreven.

Auwww :(
Gelukkig heb je zelf bijna niets. Jammer van je bike en jammer dat de cam net uitstond ;)
 
ja was idd niet leuk om dat zien gebeuren, jij ging volgens mij ook niet sneller als anders, maar gelukkig ben je er goed vanaf gekomen wouter .wat nu een nieuw type :9 .En top dat vader CyCle ff de kar heeft opgehaalt.iig sterkte met de stijve spiertjes morgen }) ;)
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn tegenwoordig blijkbaar happy als jullie jullie fiets in de kreukels rijden :P

All risk roels, maar is in Belgie impossible |(

Fun met je stijve lichaampje morgen Wouter
 
Succes...in de laatste kickstart..waren de testers van de masterbike of the year niet zo te spreken over die 012's weinig grip veel glijden.. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan