Ongedierte onder hoes

Ik bewaar mijn hoes vaak in de topkoffer als ik rij, laatst was het prachtig weer dus een paar dagen de hoes in de koffer laten zitten met het zonnetje erop, lekkere krokante sprinkhaantje en ander ongedierte :)
 
Yep, hier ook, sprinkhanen (jonge), rijden 30 km mee naar mijn werk en op de terugweg zitten ze er weer.
 
_O- Die nemen meestal de hoes mee, dus mis je ook de andere beesten.

Vroeger zag ik nooit naaktslakken, nu elke dag een hele hoop. Viespeuken zijn het, vreten dode soortgenoten op en ze genieten ook van de stront van mijn hond. Met z'n allen aan de warme avondmaaltijd. *O*

en bedankt B|

mijn sateetje ligt nu in de kliko..... :r
 
Stoppen met motorrijden!!

nee: meer rijden, dan staat de motor minder onder die hoes...

(is zo'n hoes eigenlijk wel nodig... ? de mijne staat heel vaak gewoon buiten, zon, regen, .... kan de motor toch wel tegen?)
 
Je kan beter elke dag door de regen rijden als het ding continu stil laten staan in de regen.
 
rgroen, Voor iedere plaag is een oplossing te bedenken. Wanneer het kakkerlakken zijn dan is hygiëne heel belangrijk. Daar kan je buren op aanspreken en dat zou ik zo snel mogelijk doen. Is dat moeilijk, ik zag deze week bij een studentenflat een waarschuwing voor kakkerlakken en bedwantsen, zoek dan medestanders en klaag bij de milieudienst over de situatie. Meestal kom je alleen van kakkerlakken af als iedereen zijn best ervoor doet. Ik kan verder geen (grote) glimmende insecten bedenken. Heb je veel van het zelfde dan kan het natuurlijk evenwicht verstoord zijn. De motor op een andere plek zetten zou kunnen helpen, in de natuur zijn er bruggen voor insecten zoals bomen. Ze gaan echt niet naar een motorhoes zoeken. Daarom heeft de één ze wel en de ander niet.
 
Heb een Lidl hoes, nog geen beest gezien, zelfs geen bontkraagrat.

hier wel in gazastrook - amsterdam, zelfs voor mijn ogen... was al van plan om een goede buitenhoes te kopen. het heeft het prces alleen maar versneld.

nueen hein gericke buitenhoes met een kettingslotoog met SLOT, nog geen probleem ondervonden van de bontkraagrat
 
Laatst bewerkt:
Ik woon ook in Amsterdam. West welteverstaan, en genoeg Marokkanen (want daar hebben jullie het over) hier.
Ze zien mij s'avonds \ s'nachts aankomen (ik woon vlak bij een hangpleintje) maar helemaal niets, noppes, nada.

Ik vergeet zelfs mijn sleutel in het contact terwijl mijn motor niet op slot staat. Niets, noppes, nada. Ik doe dat ding nooit op slot behalve als ik niet meer weg ga. Soms staat die heel de middag avond gewoon daar.

Het betreft een niet altijd glimmende 600RR dus niet 1 of ander barrel uit 1973.

Ik ben daarom heel blij met de "bontkraagjes" in mijn buurt. Keurig volk!
 
Laatst bewerkt:
Ik woon ook in Amsterdam. West welteverstaan, en genoeg Marokkanen (want daar hebben jullie het over) hier.
Ze zien mij s'avonds \ s'nachts aankomen (ik woon vlak bij een hangpleintje) maar helemaal niets, noppes, nada.

Ik vergeet zelfs mijn sleutel in het contact terwijl mijn motor niet op slot staat. Niets, noppes, nada. Ik doe dat ding nooit op slot behalve als ik niet meer weg ga. Soms staat die heel de middag avond gewoon daar.

Het betreft een niet altijd glimmende 600RR dus niet 1 of ander barrel uit 1973.

Ik ben daarom heel blij met de "bontkraagjes" in mijn buurt. Keurig volk!

Het probleem meestal is dat ze niet in de buurt wonen en/of regelmatig hangen. En meestal gaat om kanszoekers.

mn hoes was met snelbinder vastgemaakt toen, duurt geen 15sec om ze los te maken en hoes mee te nemen. hard weg te rennen en op een klaarstaande scooter verderop. met gierende banden weg te rijden. over wat hebben we het over? 5 euro. tops.

kon net zo goed een blonde hollander gaan met spiegelende zonnebrillen in de nacht

achja, er zitten altijd rotte appels tussen... niks aan te doen. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan