Onderdelen Yamaha FZ 750

:W

Omdat ik hoogstwaarschijnlijk de komende tijd geen geld heb om een andere motor te kopen, hou ik het Gimbel (rem schakel-)setje toch zelf. Ik heb nu echt te weinig grondspeling voor mijn rijgedrag (wil niet dat het mis gaat..) dus dan kan ik met het gimbel setje als het goed is nog wat platter. Dan kan ik in maart of april het setje aanpassen voor mijn FZ (en gelijk mooier maken).

Ik zal wel foto's posten als het erop zit.

Oh ja: De rest van de onderdelen zijn nog steeds te koop hoor :W
 
Laatst bewerkt:
Andere motor '( Remco toch..... en dan de prachtige semi oldtimer Fz in de wilgen hangen... _O- _O-

Kan je niet meer grondspeling krijgen door er een iets langere achterveer/of verlengstuken in te zetten komt hij toch een aantal cm hoger uit in het midden ,ik weet alleen niet of dat verlengen makelijk gaat bij ons model ,ik zal eens kijken of dat mogelijk is .

Peter :W
 
Andere motor '( Remco toch..... en dan de prachtige semi oldtimer Fz in de wilgen hangen... _O- _O-

Kan je niet meer grondspeling krijgen door er een iets langere achterveer/of verlengstuken in te zetten komt hij toch een aantal cm hoger uit in het midden ,ik weet alleen niet of dat verlengen makelijk gaat bij ons model ,ik zal eens kijken of dat mogelijk is .

Peter :W

Verhogen kan bij de 1fn/ft niet. Dan moet je de vering en links enzo van de 2kk of 3ks overzetten. Dan kun je de bike verhogen door kortere dogbones te monteren.
Met die Gimbel set krijg je al meer grondspeling doordat de stepjes hoger en naar achter zitten. Ik hoop met die R1 achterveer betere demping en wegligging te krijgen.

En ja omdat ik aan mijn max zit met de FZ wil ik een andere motor.
Ik zit sterk aan een Honda fireblade te denken. BJ ongeveer 1994-1995 ofzo. Maargoed daar moet ik eerst geld voor hebben......
 
De R1 achterveer is die gelijk te plaatsen of moet daar ook nog verandering aan gebracht worden.

Wat het verhogen betreft ik zie een optie om hem te verhogen door een huls te draaien die pasend over de onderkant van je veer schuift en die iets verlengt met een aantal cm
maar ik heb geen idee hoever je de achterkant kan verhogen ,voordat hij onstabiel word.


Fireblade 900RR prachtige machine voordat ik getrouwd en mijn kids op de wereld gezet zijn was ik ook in het bezit van een bj 92 fireblade een blauw/paars met witte kleursteling daar heb ik helaas een behoorlijke klaper mee gemaakt en dat heb ik overleefd maar de Honda niet.

Zal eens een foto opzoeken..

Peter
 
Laatst bewerkt:
En ja omdat ik aan mijn max zit met de FZ wil ik een andere motor.
Ik zit sterk aan een Honda fireblade te denken. BJ ongeveer 1994-1995 ofzo. Maargoed daar moet ik eerst geld voor hebben......

FZ, Fireblade... jij hebt wat met afwijkende wielmaten hè? Sterker nog, jij voelt je kennelijk aangetrokken tot 16"inch voorwielen!? :+
 
FZ, Fireblade... jij hebt wat met afwijkende wielmaten hè? Sterker nog, jij voelt je kennelijk aangetrokken tot 16"inch voorwielen!? :+

_O- _O-

Haha zou het haast zeggen he.
Ik heb graag een 17" voorwiel, maar dat hebben de eerste fireblades niet. Natuurlijk kan dat altijd aangepast worden ;)
 
Hey, mijn reactie van gisteren mislukt?
Nog maar een keer dan;
Hey Enige Echte, ik zie toch af van die rem-/schakelset. Als jij nu mijn fzr 1000 overneemt, kun je ze zelf daar op zetten.
Hij is niet te duur en compleet.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-yamaha/79765923-yamaha-fzr-1000-te-koop.html%3Fadcode%3Df2bcabfe58e04245ec49b379675a6a6a
 
SCHOP!

Ook heb ik nog losse kleindelen in de aanbieding. Zoals een kettingkast, een aantal losse electronica deeltjes, slangen, enz
 
tja...een voorspatbord kan ik nog wel gebruiken...de mijne is aan beidee kanten afgebroken bij de vorkpoten..heb je ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan