Onderdelen Yamaha FZ 750

De link met marktplaats werkt niet.
Maar heb je foto('s) van de rem-/schakelset?

Gr.,
Den Duut

He hallo!

Damn dat klopt, de advertenties zijn verlopen :X

Die rem/schakelset heb ik nog wel, maar ik heb aan de rechterkant (remkant) de slijptol eringezet :X ==> dit omdat ie anders niet op mijn FZ750 pas aangezien ik er een grote R1 uitlaat onder heb hangen en die te hoog zit:

full



Ik kreeg steeds geen reactie op de advertentie, dus wilde de set voor mijn motor aanpassen. Helaas past ie nu nog niet aangezien ik de uitlaat die ik erop heb zitten gruwelijk hoog hangt :X

Mocht je aluminium kunnen lassen dan kun je het zo weer (netjes) aan elkaar vast zetten. Of je kunt 'm aanpassen (zie foto in volgende post, de rode streep is waar ik 'm heb afgeslepen)
 
Hoi Enige Echte,

Ik wil eens proberen of ik ze onder mijn fzr krijgen kan.
Zou ik ze er graag eens bijhouden.
Deventer is niet zo ver van Hengelo-O-.
Wat vraag je ervoor?

Groet,
Cor
Den Duut

He Cor. Volgens mij hebben wij een keer contact gehad over een FZR achterwiel (die ik voor mijn FZ wilde hebben, heb er reeds een inzitten trouwens)

Hengelo is inderdaad dichtbij (ongeveer 60 KM van deventer af).

Mail me maar even (staat in mijn profiel)

EDIT: heb jou al gemaild
 
Laatst bewerkt:
Enige echte

Hebbie alweer een werkend linkje naar een nieuwe marktplaats advertentie ?

Wat heb je nog ?


groet

Komt er aan, wordt waarschijnlijk vanavond, aangezien ik dan pas thuis ben en hier (afstudeerplek) de foto's niet heb.

Wat ik nog heb:

- Achterkuipdelen voor bj 1987-1994 (2kk, 2MG, 3KS enzo) In zeer goede staat!

- Achterkuipdelen voor bj 1985 - 1986 (1FN en 1FT) met wat afgebroken montagepunten, maar goed te gebruiken.

- Kuipframe (voor de voorkuip) van het eerste type (1985-1986)

- NIEUWE Uitgaande as voor het voortandwiel/aandrijving, alle bouwjaren.

- Compleet achterwiel voor bj 1985 - 1990 (3" achterwiel) in goede staat. Met tandwiel en tandwielhouder en achterband. De achterband zit niet veel profiel meer op, maar kan nog wel even mee gereden worden of om lekker op te roken

- Een ZEER SPECIALE FZ 750 Rem-schakel systeem van Gimbel. FZ750 Is bijna niet te vinden. Zorgt voor meer grondspeling en ziet er gewoon gaaf uit uit aluminium.

- Een buddy seat. Paar scheurtjes in overtrek, verder goed

- Verder nog wat losse dingetjes. (bepaalde kabels, losse kleindelen etc)
 


*O*

achterkuipwerk voor fz750 types na 1986 verkocht!

En nieuw toegevoegd--> Een Givi topkofferrek met grondplaat.
Dit model is voor een Yamaha FZ750. Zo te monteren zonder aanpassen!!! alle bouwjaren (eventueel ook voor andere modellen pas te maken)

;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan