Race-onderdelen CBR600RR PC37 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Also

Die hard MF'er
8 sep 2003
653
418
Wegens beeindiging hobby. Een serieus bod zal ik uiteraard ook overwegen. Mocht je iets zoeken wat hier niet tussenstaat laat het mij dan weten. Grote kans dat ik het heb liggen.

Nette zwarte voorvelg met een nog goede Metzeler K1 band. DOT 4617. Prijs 150 euro.
20190510_192937.jpg20190510_192924.jpg

Gesinterde race remblokken Ferodo ZRAC.
Nieuw in de verpakking, 2 sets dus beide klauwen.
Prijs 65 euro.
Ferodo.jpg

Schokbreker met 100kg vervangingsveer.
Dit is dus de originele schokbreker met een stuggere veer erop
Prijs 50 euro.
20190126_143253.jpg20190126_143317.jpg

Vooras protectie.
Prijs 15 euro.
Voorvork Protectie.jpg
Voorspatbord, stickers zijn eenvoudig te verwijderen.

Prijs 40 euro.
Voorspatbord.jpg
Voorspatbord2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is het DS type. Display kleur is rood. Qua bekabeling dus in principe plug and play, je sluit hem aan op de diagnose stekker en that's it. Er zit een inleer stand op zodat je hem specifiek op jouw motor afstelt. Dit zou ik sowieso doen aangezien je vast met andere vertanding rijdt. Waarschijnlijk wordt deze inleer stand geactiveerd zodra je hem aansluit, anders is dit op het web te vinden. Iets van 3 keer je contact aan en uit bij opstarten...
 
Welk merk/welke merken zijn de ketting+tandwielen?
De ketting is van RK, de kettingwielen van JT op 1 na. Van de stalen 42T kan ik het niet achterhalen. Heb de advertentie aangevuld.
 
Laatst bewerkt:
De ketting is van RK, de kettingwielen van JT op 1 na. Van de stalen 42T kan ik het niet achterhalen. Heb de advertentie aangevuld.

Thnx, is het een RK standaard 525 of een GXW (zit blijkbaar een enorm verschil in qua sterkte - de standaard tot max 400cc motoren en de GXW tot 1300cc)?
 
Thnx, is het een RK standaard 525 of een GXW (zit blijkbaar een enorm verschil in qua sterkte - de standaard tot max 400cc motoren en de GXW tot 1300cc)?
De ketting is specifiek bedoeld voor een 600rr. Ik ga er dan ook vanuit dat het dan om de GXW gaat, al komt deze afkorting mij niet bekend voor. Als ik vanavond thuis ben zal ik dit nog controleren.
 
Laatst bewerkt:
Het is een RK type XSO. Het GXW waar jij naar verwijst kan ik niet plaatsen/achterhalen.
 
Af te halen in Hilversum. Heb je ook nog een PB gestuurd.
 
Prijs remblokken verlaagd naar 65 euro. Dit zou mijn 4e set op rij zijn geweest, ik was er erg enthousiast over.
Set braking wave remschijven toegevoegd.
Haaienvin carbon toegevoegd.
Vaste wielbussen achterwiel toegevoegd.
 
Haaienvin en transponderhouder zijn verkocht.
 
Typefoutje wielbussen rechtgezet, een prijs hoger dan nieuw bij Ten Kate is uiteraard niet de bedoeling _O-
 
Adapterplaten voor de voetsteunen + een aangepaste schokbreker toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
Adapterplaten voetsteunen verkocht.

PB is beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Remschijven zijn inmiddels ook verkocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan