Onderdeel hydraulische krik, waar te krijgen

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.837
595
Mijn hydraulische krik deed het niet meer, nu blijkt bij het staafje van de pomp, de dichtingen kapot zijn.
Nu staat er in het bijbehorend boekje dat deze na te bestellen is, echter staat er geen adres bij, en staat er ook geen duidelijk merk op,...

Iemand een idee, waar zoiets te bestellen is ???

full
 
Thnks,..

@EGJ
Ik zal ze eens een mailtje sturen....

@Zot
Weet je toevallig een naam van een willekeurig landbouw mechanisatie bedrijf, zoekt nl. wat makkelijker
 
DOE GEEN DOMME DINGEN!!!!


wacht ff dat ding is zowieso wel 3 X perjaar bij aldi te koop. hebben wij ook voor op et bedrijf en kan tot 3 ton aan werkt perfect. koste niet veel en
inclusief koffer en de hele rataplan. 50 eurie!!!
 
Welkom in de consumptie maatschappij :X

Repareren natuurlijk. Wordt je wijzer van en geeft veel meer voldoening als kopen en je spaart geld uit en je belast het milieu niet te veel en etc.etc.
 
Mijn hydraulische krik deed het niet meer, nu blijkt bij het staafje van de pomp, de dichtingen kapot zijn.
Nu staat er in het bijbehorend boekje dat deze na te bestellen is, echter staat er geen adres bij, en staat er ook geen duidelijk merk op,...

Iemand een idee, waar zoiets te bestellen is ???

(Afbeelding)
De naam van die firma staat toch voor op dat boekje? Hier nog een keer:
full
 
Wegpleuren en een nieuwe kopen. die dingen zijn toch al van twijfelachtige kwaliteit.

Het op en neer rijden incl onderdelen en olie zal duurder uitvallen dan gewoon een nieuwe aanschaffen.

;)
 
Geen idee eigenlijk,...

Het eerste ringetje noemen ze cup seal, das het rubbere ringetje wat wl. nog wel te vinden is. Het 2de ringetje (plastic kapje) noemen ze Wiper. Het is redelijk hard rubber, ik kan er nog net mijn nagels inzetten...

Het is een soort van taps toelopend kapje dat op de punt van het staafje zit.
 
Geen idee eigenlijk,...

Het eerste ringetje noemen ze cup seal, das het rubbere ringetje wat wl. nog wel te vinden is. Het 2de ringetje (plastic kapje) noemen ze Wiper. Het is redelijk hard rubber, ik kan er nog net mijn nagels inzetten...

Het is een soort van taps toelopend kapje dat op de punt van het staafje zit.

Wat zijn de maten?

Ik moest laatst exact hetzelfde hebben voor een oude motorfiets-hefbrug en die heeft Rinus van Dijk in Houten gewoon voor me besteld. Was in 2 dagen binnen.
Enne die wiper doet niets anders als het grove vuil weghouden bij de keerring.

[edit]
Of zit de wiper net als het rubbertje van een fietspomp?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gewoon met de onderdelen naar de trekker boer gegaan.

Je geeft de maten van de stang. Wil je die ook vervangen :?

Nee, dacht dat je daar naar vroeg...

Mischien toch maar eens met het onderdeel langsgaan, mischien dat ze me dan beter kunnen helpen.
Via email krijg ik in ieder geval alleen maar nee op mijn bord..
 
Terug
Bovenaan Onderaan