on/off + startknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
de hele simpele versie van KTM of MV augusta:
ik zoek een stuurschakelaar met daarop

ON/OFF en daaronder 'startknop' .. iemand zoiets liggen ?
Ik zag het vandaag op een KTM en op een MV zitten en dacht: da's wat voor mij !!

(zal foto zoeken ja ;))
 
ok..honda ook goed

full
 
deze hebben ze te koop bij xmotos of wmracing in beverwijk voor 12,50

[http://wmonderneming.djwout.nl/wmracing/images/start-stop%20schakelaar%2012%20euro%2020%20copy.gif (afbeelding)]
jammer, het is alleen RUN on/off :( was wel mooi geweest !
 
Laatst bewerkt:
Hallo, heb nog wel een Amerikaanse Kawasaki schakelaar liggen.
Weet niet of je perse een smalle zoekt, je kan natuurlijk de gashendel weg halen.

Mocht je er interesse in hebben, mail me dan even persoonlijk, kan soms niet alle site`s bijhouden.
full
 
Hallo, heb nog wel een Amerikaanse Kawasaki schakelaar liggen.
Weet niet of je perse een smalle zoekt, je kan natuurlijk de gashendel weg halen.

Mocht je er interesse in hebben, mail me dan even persoonlijk, kan soms niet alle site`s bijhouden.[afbeelding]
dank voor het meedenken ! ik zoek inderdaad de smalle... kan het anders niet kwijt op mijn clipon :(
 
Hey R.R. je bent dus op zoek naar deze................is van een Honda cbr400rr ;)

Foto net gemaakt zal er ff over denken of die weg kan/mag, is gelijk met remlichtstekkertjes, on/off en startknop en een smalle versie :P


full
 
Hey R.R. je bent dus op zoek naar deze................is van een Honda cbr400rr ;)

Foto net gemaakt zal er ff over denken of die weg kan/mag, is gelijk met remlichtstekkertjes, on/off en startknop en een smalle versie :P


[afbeelding]
Ja die is prima !!!

Als je 'nee' zegt, kom ik je de teller van de cb450 caferacer afhandig maken hoor ! :+

(ik zou blij zijn als ik hem over kan nemen, mooi ding !!!) :9
 
Laatst bewerkt:
Kijk maar welke jou het beste lijkt, wij gaan hem niet gebruiken dus is die over, voor 10 euro ligt die op je deurmat...................of je moet een brievenbus hebben :P

Enne die CB450500T staat achter slot en grendel dus de teller is gered 8-)
 
Kijk maar welke jou het beste lijkt, wij gaan hem niet gebruiken dus is die over, voor 10 euro ligt die op je deurmat...................of je moet een brievenbus hebben :P

Enne die CB450500T staat achter slot en grendel dus de teller is gered 8-)
ja, dat is goed hoor !!! wil jij je gegevens even doorgeven ? dan maak ik het morgen naar je over

:} THNKS !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan