omg groningen kleppen laten stellen

danny050

Rookie
9 jan 2014
5
0
groningen
Hallo

ik ben opzoek naar een goede garage die de kleppen van mijn gsx r 600 k5 kan stellen.
omgeving groningen.

ik denk namenlijk dat ik mijn klepjes hoor tikken of ik denk iets te horen wat er helemaal niet is :p
weet iemand ook de kosten van het stellen ??

Alvast bedankt
 
hoe vaak ben je er geweest om daar over te kunnen oordelen?

Eh, als het over het algemeen gewoon een rukzaak is net als ( bijvoorbeeld ) de Kwikfit, hoef je niet bij een specifieke vestiging te zijn geweest om tot het oordeel "prutsers" te komen..

Dat er zélfs bij zo'n gare bedoeling als de motoport ijverige monteurs rondlopen die het wél kunnen, neemt niet weg dat dat wordt overschaduwd door de ongelooflijke hoeveelheid kutzooi..


Dit is mijn uitspraak, en hier zult u het mee moeten doen.
 
Eh, als het over het algemeen gewoon een rukzaak is net als ( bijvoorbeeld ) de Kwikfit, hoef je niet bij een specifieke vestiging te zijn geweest om tot het oordeel "prutsers" te komen..

Dat er zélfs bij zo'n gare bedoeling als de motoport ijverige monteurs rondlopen die het wél kunnen, neemt niet weg dat dat wordt overschaduwd door de ongelooflijke hoeveelheid kutzooi..


Dit is mijn uitspraak, en hier zult u het mee moeten doen.



Ach.... :')
 
Ik zou in ieder geval niet naar motorplaza gaan, dat is een ruktent. Otomoto schijnt wel goed te zijn, hoor ik meerdere goeie dingen over. Ga zelf altijd naar een zaak 30km verderop, Klijnstra in Winschoten, ook erg tevreden.

:W
 
Eh, als het over het algemeen gewoon een rukzaak is net als ( bijvoorbeeld ) de Kwikfit, hoef je niet bij een specifieke vestiging te zijn geweest om tot het oordeel "prutsers" te komen..

Dat er zélfs bij zo'n gare bedoeling als de motoport ijverige monteurs rondlopen die het wél kunnen, neemt niet weg dat dat wordt overschaduwd door de ongelooflijke hoeveelheid kutzooi..

haha wat een bullshit
 
Terug
Bovenaan Onderaan