Oldskool GSXR topic deeltje 40

Ik denk ook een K3 kont.

@ezvictory, wat voor zadel heb jij erop zitten? Ik ben nog aan het stoeien met wat voor zadel ik erop ga zetten maar deze lijkt mij geschikt met wat ik voor ogen heb. K4 kont met zelfbouw subframpje.
 
Ik denk ook een K3 kont.

@ezvictory, wat voor zadel heb jij erop zitten? Ik ben nog aan het stoeien met wat voor zadel ik erop ga zetten maar deze lijkt mij geschikt met wat ik voor ogen heb. K4 kont met zelfbouw subframpje.
ik heb een plakje racefoam erop zitten staat wel leuk maar op langere ritten wel erg oncomfortabel.En dan druk ik me nog voorzichtig uit haha
 
Qua schokbreker de makkelijkste weg gekozen, meest budgettair verantwoord en voornamelijk omdat ik m voor een prikkie kon kopen, rf900 variant 310mm.

Nu kijk ik wat rond voor een uitlaat en vroeg me het volgende af:

Knijp ik de motor 1100f aanzienlijk met een 750r uitlaat vanwege de dunnere bochten??

Indien dit niet zo is dan vergroot het de mogelijkheden.

Een srad spruitstuk, past dat bv??

Titanium idee nog in het achterhoofd etc
 
Qua schokbreker de makkelijkste weg gekozen, meest budgettair verantwoord en voornamelijk omdat ik m voor een prikkie kon kopen, rf900 variant 310mm.

Nu kijk ik wat rond voor een uitlaat en vroeg me het volgende af:

Knijp ik de motor 1100f aanzienlijk met een 750r uitlaat vanwege de dunnere bochten??

Indien dit niet zo is dan vergroot het de mogelijkheden.

Een srad spruitstuk, past dat bv??

Titanium idee nog in het achterhoofd etc
denk dat een 750r uitlaat nog wel meevalt wat knijpen betreft. Srad uitlaat moet ook bijgebogen worden .
bij een 750r uitlaat houd er dan rekening mee dat de colector je oliepan kan raken of je moet een platter oliepannetje monteren.
een 1127 blok heeft een langere slag als een 749 en is dus langer zeg maar.
suc6
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
dikke 1127 hoor, Wat ga je eraan veranderen?
H35THn5.jpg

otoXPTA.jpg

3mUmx08.jpg

:]
 
B 12 blok gehaald :]

De ouwe gs 750 maar es upgraden , 1100 F of B 1200 blok ?????*D*D
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht de 1100f 136 pk, aan de kruk??? en de bandit 100 pk, op achterwiel????

1100f blokken zijn wel vaak voordeliger verkrijgbaar maar wat precies de verschillen zijn heeft niemand me kunnen vertellen tot op heden. Blijf benieuwd zodoende. ;)
 
Mijn 1100f blok had wat alu gruis onderin de carterpan, niet blij mee maar hoop er maar even het beste van. Hele blok demonteren is voor mij te hoog gegrepen.

Zeef oliepomp
 
Hebben jullie met het sproeiersetje ook de pilotjet vervangen voor een grotere? En zo ja, met welke maat? Met het afstellen van stationair merkte ik geen enkel verschil tenzij die helemaal dicht was. Stage 3 Factory Pro in een 38mm.
 
Stationary /pilot niet vervangen,
Zoveel heb ik niet aan mijn blok veranderd,


B12 meer pit onderin,
1100f algemeen goed, ander koppel als
1100r
Verschil oa in ...hoe heet dat ook alweer....; haaks vs schuin
Overbrenging tandwieltjes
Principe zelfde blok.
Standaard geknepen in een f vanwege oa carbs.

Er is veel info te vinden op het net
 
Ja nokkenassen van een 1100r en 36 mm ers schijnen m goed te doen.

Ik heb op mn 1100f slechts een koppelings slave 1100r en dat is vele malen beter dan voorheen. Op mn 6-11 kabel koppeling proberen of dat wat is :)
 
Thx.

Veel info had ik met veel speurwerk op diverse sites gevonden, maar ben alle links en foto's kwijtgeraakt met een crash van de computer. -O-


Stationary /pilot niet vervangen,
Zoveel heb ik niet aan mijn blok veranderd,


B12 meer pit onderin,
1100f algemeen goed, ander koppel als
1100r
Verschil oa in ...hoe heet dat ook alweer....; haaks vs schuin
Overbrenging tandwieltjes
Principe zelfde blok.
Standaard geknepen in een f vanwege oa carbs.

Er is veel info te vinden op het net
 
Ik heb vandaag een slabby 750 gekocht uit ‘86. Er zitten geen richtingaanwijzers op, en dat hieft ook niet, maar de gaten zijn er wel in de kopkuip.. Bestaat er iets om deze mooi toe te werken? Moto is netjes gespoten, dus geen plamuur of zoiets..
 
gevraagd topkuip met frame en beide zijpanele in deze kleur
 

Bijlagen

  • gixxer 750 1991.jpg
    gixxer 750 1991.jpg
    28,3 KB · Weergaven: 14
Ik heb een gsxr1100 uit 1992 op het oog om af en toe een ritje mee te maken. Praktisch 100% origineel. Minder dan 30dkm gelopen. Vraagprijs ca. 4k€.
Voor mij "jeugdsentiment" en klassieker van de toekomst met waardestijging. Hoe kijken jullie als "pro's" hier tegenaan ?
gsxr1100.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan