Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Het is heel raar zeggen, maar het is inderdaad rustiger en daarmee ook echt ontspannener rijden. Een effect dat ik echt niet verwacht had als een plus!
Vooral in het langzame werk het is heel relaxed dat het geen opgefokt blok is dat je met de koppeling icm gas moet temmen om langzaam, maar toch krachtig tegen bulten of door zwaar terrein te komen.
In de eerdere rondes bij de andere klasse hadden veel mensen moeite met de kletsnatte dijkjes, maar dat is op deze motor heel rustig en makkelijk te doen. Het is zo makkelijk om grip te houden als je kunt horen hoeveel je er van hebt.
 
Veel grip aan het achterwiel en dan de aandrijving er te lang ophouden. Was het handig, nee. Daarna vanuit achteruit het veld toch nog lekker 2uurtjes gereden.
Haha lekker hoor.

Ik zie dat je nog wel 3 rondes meer gemaakt hebt dan mij. Ik kreeg de flow er echt niet in. Eigenlijk gewoon constant aan het martelen geweest.
Morgen maar weer eens trainen op Emmen.
 
Nou het lag er ook niet al te makkelijk in zo te zien @Erwin P . Ik merk altijd dat dat echt wel iets in het kopje kan doen, dat het vertrouwen na een paar "momentjes" soms snel kan verdwijnen en dan rij ik vervolgens ook als een dwijl.
 
Dat was ook zeker het geval hier.
Kwam gewoon niet lekker in de flow omdat het constant drassig was. Verkramp je en gaat de rest ook niet lekker.

Als het zo droog wordt ga ik de baan weer op (Emmen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan