De shell op de Kennedylaan?Ligt aan de caddilac familie.(zou best last minute beslissing kunnen worden )
Anders spreken wij toch gewoon alvast iets af.
Ik heb me er toch even verdiept in waar wij (west en zuid) elkaar kunnen ontmoeten. Dat tankstation aan de A50 lijkt mij niet handig als ontmoetingspunt. Ik heb namelijk een route over de A1 uitgestippelt. Dan moeten we de A50 oprijden en ergens keren.
Beter is het als jullie de A1 oprijden tot Tankstation De Paal (Vlakbij Wilp) dan kunnen we daar om 10.15 zijn.
U gaat door voor de wasmachine
De shell op de Kennedylaan?
7.45 uur?
Samenrijden???ja hiero bosschenaar.
Deal!Prima.(da's dan die klein stukkie ten noorden vd airbornelaan zit)
@Cadcatz: misschien voor jullie het handigste om sowieso rechtstreeks daar aan te haken ivm 't vroege tijdstip?
Mijzelf kennende zal dat eerder 9.00 worden, hebben we nog 2 uur voor 120km en het is 1 en al snelweg. Let wel mijn brikkie loopt niet zo hard, dus 100-120 is mijn huidige toersnelheid. Zal wel proberen eerder te zijn.Samenrijden???
Naar 'de Paal' in Wilp is ongeveer 100 km.
Om 10.15 wordt daar verzameld.
Wat dacht je ervan om om 8.30 af te spreken bij de Shell bij het Provinciehuis??
Hebben we nog tijd zat over om te tanken en voor een bakkie
Ik vind 9.00 ook best, maar tot 10.15 is dat 1 uur en een kwartierMijzelf kennende zal dat eerder 9.00 worden, hebben we nog 2 uur voor 120km en het is 1 en al snelweg. Let wel mijn brikkie loopt niet zo hard, dus 100-120 is mijn huidige toersnelheid. Zal wel proberen eerder te zijn.
Prima.(da's dan die klein stukkie ten noorden vd airbornelaan zit)
@Cadcatz: misschien voor jullie het handigste om sowieso rechtstreeks daar aan te haken ivm 't vroege tijdstip?
En anders wachten we daar nog 5 min.Update: Moet gewoon werken komende nacht...( lang leve de vacantieplanning)
voor mijn aflossing, die reeds heeft toegezegd tegen 06.30 aanwezig te zijn, zodat ik meteen weg kan. Wij rijden dus idd rechtstreeks naar de Kennedylaan, als we tegen 07.15 thuis wegrijden moeten we op tijd daar kunnen zijn.
Update: Moet gewoon werken komende nacht...( lang leve de vacantieplanning)
voor mijn aflossing, die reeds heeft toegezegd tegen 06.30 aanwezig te zijn, zodat ik meteen weg kan. Wij rijden dus idd rechtstreeks naar de Kennedylaan, als we tegen 07.15 thuis wegrijden moeten we op tijd daar kunnen zijn.
Op mijn motorAls je dan maar niet in slaap valt op de snelweg
Toch niet die rijdende rookbom he
Toch niet die rijdende rookbom he