Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

OBTT 8 vanuit het zuiden

iig 8.15 vertrek bij mc donald veghel en dan de stops langs de snelweg voorbij arnhem (of zoiets)

Oke, kleine verandering van plan dus omdat die lui uit het westen weer dwars moeten liggen de stop/ontmoeting met west is dus ca 10.15 bij tankstation de paal, "de Somp" komt hierbij te vervallen. Cadcatz, red jij dat op 1 tank? ander moeten we bij de slenk als we niels oppikken heeeeeeel ff stoppen om jou de kans te geven te tanken.
Beginpost is ook al aangepast

[me] magnamaniac begint te vermoeden dat het verstandig is zondagmorgen eerst de topics te sjekken voor we aanrijden[/me]

Heee Magnamania,

ik haak wel aan bij de paal !

Groet WimV65 Powerrrrrrrr

Okee....

Als ik het goed begrijp dus géén tussenstop bij de Sompige Pretspleet, maar bij om 10:15 bij de Paal bij Wilp..

Laatst bewerkt:
De shell op de Kennedylaan?
7.45 uur?

Prima. (da's dan die klein stukkie ten noorden vd airbornelaan zit)

@Cadcatz: misschien voor jullie het handigste om sowieso rechtstreeks daar aan te haken ivm 't vroege tijdstip?

ja hiero bosschenaar.
Samenrijden???
Naar 'de Paal' in Wilp is ongeveer 100 km.
Om 10.15 wordt daar verzameld.
Wat dacht je ervan om om 8.30 af te spreken bij de Shell bij het Provinciehuis??
Hebben we nog tijd zat over om te tanken en voor een bakkie

Samenrijden???
Naar 'de Paal' in Wilp is ongeveer 100 km.
Om 10.15 wordt daar verzameld.
Wat dacht je ervan om om 8.30 af te spreken bij de Shell bij het Provinciehuis??
Hebben we nog tijd zat over om te tanken en voor een bakkie
Mijzelf kennende zal dat eerder 9.00 worden, hebben we nog 2 uur voor 120km en het is 1 en al snelweg. Let wel mijn brikkie loopt niet zo hard, dus 100-120 is mijn huidige toersnelheid. Zal wel proberen eerder te zijn.

Mijzelf kennende zal dat eerder 9.00 worden, hebben we nog 2 uur voor 120km en het is 1 en al snelweg. Let wel mijn brikkie loopt niet zo hard, dus 100-120 is mijn huidige toersnelheid. Zal wel proberen eerder te zijn.
Ik vind 9.00 ook best, maar tot 10.15 is dat 1 uur en een kwartier

Oeps , had ik over heen gekeken, ongetwijfeld haken we dan aan op het moment dat ze de laatste 30 km pakken. PS mijn broer gaat ook mee (ssst heeft alleen geen brik), maar wel een beauty case waarin mijn gereedschap zit

Prima. (da's dan die klein stukkie ten noorden vd airbornelaan zit)

@Cadcatz: misschien voor jullie het handigste om sowieso rechtstreeks daar aan te haken ivm 't vroege tijdstip?

Update: Moet gewoon werken komende nacht...( lang leve de vacantieplanning )
voor mijn aflossing, die reeds heeft toegezegd tegen 06.30 aanwezig te zijn, zodat ik meteen weg kan. Wij rijden dus idd rechtstreeks naar de Kennedylaan, als we tegen 07.15 thuis wegrijden moeten we op tijd daar kunnen zijn.

En anders wachten we daar nog 5 min.

Wij (of ik alleen) zullen (zal) wel eerder langs komen vanuit A'dam maar als we die paal herkennen stoppen we daar ook wel ff

Als je dan maar niet in slaap valt op de snelweg