Kunnen we niet een pompstation net ten noorden van Arnhem nemen waar de A12 op de A50 komt.
Kunnen de losse rijders, de groep uit Den Haag en de groep uit het zuiden daar tanken en verzamelen.
Wie weet daar een geschikte plek?
Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.
Hoe laat is men daar ongeveer dan ?
En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?
proberenAls ik het goed heb is dat "de slenk" hier zijn we ca. een uurtje na vertrek uit Veghel. Evt belletje doen als we vertrekken in veghelHier is het dan niet stoppen, maar gewoon aanhaken als we voorbij komen want......
Bij "de somp" zijn we ongeveer 1.15-1.30 na vertrek uit Veghel. Hier kunnen we evt. afspreken met "afd. Den Haag" rond 9.30-9.45.
Ik zat te denken aan het shell tankstation aan de john f kennedylaan (ik geloof net ten noorden van de airbornelaan) als pre-pre-pre-afspreekplek.Ik denk dat ik al problemen ga krijgen om alleen al in Veghel te komen
Kunnen manlief en ik niet al eerder ergens aanhaken
Lukt natuurlijk alleen als ik toch nog een vervanger kan regelen voor mijn nachtdienst, anders moet ik gewoon vol gas tegen 110 per uur richting verzamelpunt...meteen vanuit het werk
[edit]
Hoe lang is het eigenlijk rijden vanf de IKEA Ekkersrijt naar Veghel?
[/edit]
Ik zat te denken aan het shell tankstation aan de john f kennedylaan (ik geloof net ten noorden van de airbornelaan) als pre-pre-pre-afspreekplek.
Da's een half uurtje van mcVeghel ongeveer.
Asjewil mogen jullie me ook weer thuis af komen halen.
Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.Ik denk dat ik ergens aanhaak vlak voor de A12 op de A50 bij die Texaco net voorbij Heteren.
Hoe laat is men daar ongeveer dan ?
En als ik het zo bekijk dan zal de groep uit DenHaag ook daar de A12 over rollen.
Ook daar ergens aanhaken of op het toeval laten dat we ze treffen ?
Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.
Is iig een stuk handiger dan eerst naar Veghel. Hoe laat??
Of wordt er met de groep 'Den Haag' bij 'de somp' afgesproken??
Misschien ook iets voor Roeltje? Je komt practisch langs mijn huis rijden.(N65)
Kennen we samen
(Misschien nog meer Bosschenaren e.o.)???
nee dat was ik niet, ik heb hem gewoon meegereden.. maar dit jaar wil ik met m'n vriendinneke kome (achterop bij mij) en da op 'n cb350fje dus dan zal 't nog tegevallen om dan terug te rijden na de toer..
ja hiero bosschenaar.Ik denk dat ik daar ook naar toe kom.
Is iig een stuk handiger dan eerst naar Veghel. Hoe laat??
Of wordt er met de groep 'Den Haag' bij 'de somp' afgesproken??
Misschien ook iets voor Roeltje? Je komt practisch langs mijn huis rijden.(N65)
Kennen we samen
(Misschien nog meer Bosschenaren e.o.)???
Nog een ruime week en dan moeten we wel weten wat we gaan doen he
Nog een ruime week en dan moeten we wel weten wat we gaan doen he
Tis toch zondag al? Of zit jij in een andere tijdzone? Of begrijp ik het weer es niet?
Of misschien moet ie gewoon es zijn scheurkalender bijwerken
Misschien dat ie bedoelt dat als we het over een week nog niet weten dat we dan te laat zijn
Whoops, was de megameeting waar ik mee in mn hoofd zat
Tis toch zondag al? Of zit jij in een andere tijdzone? Of begrijp ik het weer es niet?
Hoe laat gok je daar ?jou oppikken bij "de Slenk" toch
Op het moment nog niemand volgens mij.Ik ben van plan om op tijd bij de Mc in Veghel te zijn, maar kan eventueel ook nog eerst naar de Kennedylaan of de IKEA in Eindhoven.
Wie is er dan waar en hoe laat
Hou ik 't gewoon in de gaten, beginnen jullie eerder haak ik graag aan anders in VeghelOp het moment nog niemand volgens mij.
Als CadCatz recht van d'r werk komt zouden hunnie 3en en ikku daar kunnen beginnen. De overigen brikkers met wie ik buiten MF in noord eindhoven af zou spreken hebben allemaal (met reden) afgehaakt.
En anders ga ik ook rechtstreeks naar Veghel.
Ligt aan de caddilac familie.Hou ik 't gewoon in de gaten, beginnen jullie eerder haak ik graag aan anders in Veghel