OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Het gaat trouwens om een can brandstof, een klein tentje (1,3 kilogram), beetje gereedschap en twee biba's.
Klinkt goed. :Y
Zijn biba's 2 motorfiets binnenbanden? O-)

Als je het op tijd dropt bij het startpunt kan ik het wel kwijt in het zijspan bakkie. Dan kun je het later op de middag weer afhalen bij het eindpunt. *O*
 
Helaas, 3 1/2 week geleden dubbele nekhernia operatie ondergaan in de hoop weer gevoel en kracht te krijgen in m'n handen en onderarmen. Tot nu toe geen resultaat maar met een te verwachten revalidatieperiode van 3 tot 6 maanden heb ik nog ff te gaan.
Mag/kan dus helaas geen motorrijden ( ben in September opgehouden met motorrijden omdat het te gevaarlijk werd. éérst moeten kijken waar je vingers zijn vóór je gaat remmen is niet erg veilig :o )

Veel plezier allemaal ;)
 
Helaas, 3 1/2 week geleden dubbele nekhernia operatie ondergaan in de hoop weer gevoel en kracht te krijgen in m'n handen en onderarmen. Tot nu toe geen resultaat maar met een te verwachten revalidatieperiode van 3 tot 6 maanden heb ik nog ff te gaan.
Mag/kan dus helaas geen motorrijden ( ben in September opgehouden met motorrijden omdat het te gevaarlijk werd. éérst moeten kijken waar je vingers zijn vóór je gaat remmen is niet erg veilig :o )

Veel plezier allemaal ;)
Sterkte Max. En beterschap!
 
Geldt D.V. niet voor ons allemaal? B| Ik ga gewoon mee, tenzij van hogerhand anders beslist wordt... Niet voor niks een nieuwe voorband gekocht (en er op laten zetten). Ligt wel een behoorlijke plas olie onder de RD, maar dat bekijk ik voor die tijd nog wel effe... Alles dat w er nu uitloopt kan er de 14-4 niet uitlopen :)
 
Kan ik eventueel nog meerijden? De poll is al gesloten zag ik net..Enne, me aanpassen met snelheid is geen probleem. Heb nou niet echt een rijstijl als Rossi.;)
 
Okee, Helmond weet ik denk ik wel te vinden met mijn interne gps. Navi heb ik niet, ben ik te ouderwets voor.;)
 
Geldt D.V. niet voor ons allemaal? B| Ik ga gewoon mee, tenzij van hogerhand anders beslist wordt... Niet voor niks een nieuwe voorband gekocht (en er op laten zetten). Ligt wel een behoorlijke plas olie onder de RD, maar dat bekijk ik voor die tijd nog wel effe... Alles dat w er nu uitloopt kan er de 14-4 niet uitlopen :)
Ik was vergeten wat het betekende. Dus de moeite gedaan om het op te zoeken. Dus ook maar de vermelding erbij gezet. :P

Maar ik haal het wel weer weg binnenkort als ik weer aan het editten ben. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan