OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Eindelijk gevonden. *O**O*

Nou vooruit,.,.
Hey een brikkentoertje, leuk.
Zal ook maar eens reageren, wel langzaaaaaam natuurlijk, ben zelf ook al een aardige brik 8-)8-)8-)8-)8-)
Mijn motortje staat ook alweer een tijdje stil, maar eens wat geld in pompen zodat ik ook mee kan.
Dus bij deze een aanmelding.
 
Soort rijdende Tinder waarbij milf naadloos overgaat in bilf: briksterette I like to familiarize (with).
Ik verwacht er veel van.
 
Zonder op het bovenstaande te reageren *Dvraag ik me af of meerijden voor de beginnende motorrijder ook te doen is? Ik ben in elk geval in het bezit van een Rebel uit '86 :Y
 
het tempo van een OBT is over het algemeen lekker relaxed/rustig. en we hebben alle tijd. voor een beginner zeker te doen. Je hoeft ook niet te proberen om je voorganger bij te houden/bij te halen als je bv onverhoopt op een kruispunt moet wachten voor kruisend verkeer. Bij elke afslag staat iemand om je de weg te wijzen (zoek maar ff op "follow up" op het forum)
 
het tempo van een OBT is over het algemeen lekker relaxed/rustig. en we hebben alle tijd. voor een beginner zeker te doen. Je hoeft ook niet te proberen om je voorganger bij te houden/bij te halen als je bv onverhoopt op een kruispunt moet wachten voor kruisend verkeer. Bij elke afslag staat iemand om je de weg te wijzen (zoek maar ff op "follow up" op het forum)
Bedankt, ik ga het even opzoeken. Sowieso heb ik op de data die er nu staat nog niets gepland. Het lijkt me in elk geval een toffe ervaring om aan te haken!
 
Zonder op het bovenstaande te reageren *Dvraag ik me af of meerijden voor de beginnende motorrijder ook te doen is? Ik ben in elk geval in het bezit van een Rebel uit '86 :Y
Ik denk dat een OBT juist bij uitstek geschikt is voor de beginnende rijder. Lekker laag tempo (soms verplicht door rammelend of historisch materiaal) en doorgaans "Follow-up" systeem, wat zoiets als "er word op je gewacht" betekent.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar_
Terug
Bovenaan Onderaan