HULDEAls er niemand anders zich meld, geef ik me bij deze op als organisatort van de OBT10KKR3 in oost-brabant. Ik heb zo nog wel wat routes in m'n hoofd zitten. heb ik alleen nog iemand nodig die als laatste man wil rijden.
Mag die laatste man ook een vrouw zijn? Ik ben goed in achteraan rijdenAls er niemand anders zich meld, geef ik me bij deze op als organisatort van de OBT10KKR3 in oost-brabant. Ik heb zo nog wel wat routes in m'n hoofd zitten. heb ik alleen nog iemand nodig die als laatste man wil rijden.
Mag die laatste man ook een vrouw zijn? Ik ben goed in achteraan rijden
Als ik vooraan begin, eindig ik toch altijd als laatste
(En anders wil manlief er misschien wel met de auto achteraan rijden, ook redelijk herkenbaar)
Dan moet ik dus echt haast gaan maken met dat verlagingsprojectje, de matzwarte red t niet met het meestal voorkomende weer in de KK periodenatuurlijk mag je dat(meteen ff gewijzigd), maar alleen op voorwaarde dat je met de zwarte of de bol meegaat.
ja ja jij op dat zwarte monster ,de hearse er achteraan ,lijkt wel een GOBTDan moet ik dus echt haast gaan maken met dat verlagingsprojectje, de matzwarte red t niet met het meestal voorkomende weer in de KK periode
NTV is ook een brik hoor! Manlief rijdt toch niet voorlopig, dus die kan evt. met de hearse achteraan rijden...
NTV is ook een brik hoor!
Maar was er ook niet iemand met een analoge camera mee?
Sjaap had jouw "schoonvader" die niet??? en volgens mij had ik er nog 1 gezien
sstt niet zo hard joh[me]IKBENGEK is al bezig voor zich zelf een route te bedenken in drente misschien groningen of anders een deel overijsel er bij
[/me]
maar das pas voor volgend jaar
Ja, van die deelnemers met plastic (Ik dus).sstt niet zo hard joh,voor je het weet melden zich meerijders aan .
Okay sorry, hoor. Heb ik nu het noordelijke High Tech gedeelte beledigd??
beetje jammer Sjaapi, de foto's waren toch nog wel te redden he
kom op,scannen dan die ploaties .Dat wel gelukkig! Staan ook nog foto's op van OBT8