NSR250R MC21 te koop!

Jep de prijs is vast. Maar de motor is echt in showroom staat. En staat op bijna nieuwe michelin pilot power banden en heeft recent een zuiger revisie gehad. Duzz vele zorgeloze km te gaan.
 
Jep de prijs is vast. Maar de motor is echt in showroom staat. En staat op bijna nieuwe michelin pilot power banden en heeft recent een zuiger revisie gehad. Duzz vele zorgeloze km te gaan.
hmmm

ding is eigenlijk te tof om niet te kopen. :9~ :9~ :9~
 
Nee die ik op de mega meeting bij had was de MC28. De MC21 staat nu in een showroom. Ik rijd er niet meer mee vind ik zonde. Hij staat er nu namelijk helemaal spik en span bij :9~ :9~ . Wil ik graag zo houden.
 
Deze is niet te koop voor de duidelijkheid.
full






Zie ook pagina 1 van mijn advertentie
 
Laatst bewerkt:
Nope hij staat nog steeds te pronken in de showroom. Ik rijd er namelijk niet meer op.

Daarvoor vind ik hem nu eigenlijk net te mooooi ;)


Maar hij stuurt echt mega goed hoor. Er waren veul mensen die mij niet bij konden houden bij ons op de dijk ;)
 
Op enig moment kun je hem beter uit de verkoop halen. Mensen denken "die staat al zo lang te koop, zal wel niets zijn". In de marketing wordt dat ook wel een "besmet object" genoemd. Beter topic sluiten en begin volgend jaar maar weer eens proberen.

Is overigens niet terecht hoor in jouw geval. Gewoon hele gave perfecte fiets, maar onbekend maakt onbemind vrees ik.......
 
Laatst bewerkt:
volgens mij komt het omdat de gemiddelde nl-se motorrijder niet minder wil dan 750cc, tenminste dat had ik hier ergens op mf gelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan