NSR250R MC21 te koop!

Pick schop
full
 
Bewaar hem maar voor 22 september........ :] Kun je weer lekker op Emmen rondraggen met de NSR *O* http://www.3kl-racingteam.com/ (www.3kl-racingteam) Wordt ie tenminste nog nuttig gebruikt, i.p.v. dat een 'verzamelaar' hem in de schuur zet...... -O-
 
Deze is dus standaard en heeft 55 pk. Oke, hoe komt het dan dat aprilia rs250 standaard 70 pk heeft? Of klopt die info niet.

Ik vind deze honda wel erg mooi. Zijn de onderdelen duurder dan van een normale nsr
 
Laatst bewerkt:
Onderdelen zijn redelijk duur van orgineel Honda. Maar er zijn ook nog vele alternatieven natuurlijk. Maar ik heb liefst alles orgineel Honda dan weet je zeker dat het goed is. En die 70pk bij een Aprillia is gemeten aan de krukas. Heb een keer een RS250 gezien op een testbank die had maar 56pk aant achterwiel. En bij deze NSR250R is die 55pk gemeten aan het achterwiel.
 
ow, wielpk's dus. Dat verklaart het.

Ik ben helemaal honda gek maar dan met 4 wielen als je begrijpt wat ik bedoel. Vandaar mijn voorkeur voor deze honda. Ik ben een complete newbie op 't gebied van motoren. Nog niet in het bezit van een rijbewijs. But this bike stole my heart

4takt motoren heb ik helemaal nix mee.
 
Nou deze is wel toevalig ook nog es te koop he!! Motor is echt in showroom staat. Ik rijd er ook niet meer me omdat hij nu zo mooi is hahahhaha. Vandaag wel weer weze rije met de MC28 wat een genot :] :]
 
Motor is 100% super staat alles is zeker nog recht. Hij ziet eruit of als ie zo uit de showroom komt rollen. De zuigers zijn 1000km terug vervangen en er zitten pas nieuwe michelin pilot power banden op. En het is echt geen schade fiets is nog nooit gevallen. :N
 
Is dit zo`n fiets met een elektronische sleutel/kaart?,zag jaren geleden een Honda 2-takt motor,die je sneller kon maken door een andere kaart in het dachbord te pluggen..leuke dingen zijn het!
 
Deze heeft dat niet... De andere die Nando heeft, heeft dat wel en dat ziet er echt wel gaaf uit :)
Hierbij nog een kickje voor nando ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan