NSR250R MC21 te koop!

ben ik met je eens, helaas staat ie desondanks nog steeds te koop. Toch dan maar een verkapte schop voor deze fiets van mijn kant. Succes met de verkoop en wachten maar op die ene liefhebber!
 
Hij is zó mooi dat het zonde is om er mee te gaan rijden en voor een huiskamerobject is 'ie net te duur... :+

Misschien moet je het eens op e-bay proberen; daar hangen nogal eens japanse verzamelaars rond die de knip graag opentrekken voor iets exclusiefs.
 
Dat is het mooie, in Japan hebben ze er opzich zat rijden, alleen in Europa zijn ze er niet aangezien ze hier nooit geleverd zijn. Dus dan moet Nando toch maar een Europese verzamelaar vinden.

Alvast een kickie kell ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou hij hoeft nie echt per see weg hoor. En ik vind em niet te duur als huiskamer object :+ . En hij gaat niet zomaar naar elke koper het moet wel een echte liefhebber zijn. :W
 
Ik zal hem morge de deur uit doen :Y :Y :Y

Want een daggie pottendijk laat ik natuurlijk nie schieten :N

Hoop wel dat ik dan de MC28 kloar heb :X

Zit namelijk nog op nieuwe koppelings platen te wachten :')

En nog meer mooie goodies maar dat zeg ik nog lekker nie :P
 
Dat ding raakt precies niet verkocht... het is precies een spookmotor... maakt het nog spannender, toch? :]


Succes alleszins... en niet te kieskeurig zijn...


Walking.
 
Laatst bewerkt:
HAHAHAHAHHAHAHA

Waar is ie besmet meej dan?


Te lang te koop staan..........
Dan denken mensen dat er iets mee is; dat noemen ze in vakjargon ook wel een "besmet object".
Je kunt hem er dan beter een tijdje uithalen en hem bijv. in het voorjaar opnieuw te koop zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan