NSR250R MC21 te koop!

full
 
Ik waardeer het constante gekick ook niet, ik probeer mijn motor ook te verkopen. Maar bij deze krijg je wel een kick van mij :+
 
Wat een geld....hij zal het wel waard zijn. Ik heb van deze motoren totaal geen verstand qua prijs. Zijn die dingen nieuw zo duur geweest? Wat maakt ze zo prijzig?
 
Deze motor is nooit in europa geleverd alleen in Japan zijn dus erg zeldzaam hier in Nederland. Voorzover ik weet is dit de enige in Nederland die er nog zo strak uit ziet.
En de prijs valt nog wel mee als je hem vergelijkt met een NSR250SE die op ebay te koop staat. Die heeft nog een stuk meer gelopen ook. En mij heeft deze motor me nog meer gekost als de vraag prijs.
 
Er zijn gelukig ook mensen die daar helemaal gek van zijn om een zeldzame motor te hebben :z Ik moet er namelijk niet aan denken om iets te hebben wat iedereen al heeft.
Maargoed dat is ieder voor zich toch. Ik sta zelf ook nogal es een keer te kwijlen bij een vette gixxer :9~
 
Ik schop zojuist mijn voet eraf :( :P . Wel een beetje jammer dat er echt niemand hier interesse heeft in een super waarde vaste fiets '( . Het is echt een collectors item. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan