Nou! Hoi dan!

Jean2cilinder

Bijna weekend
28 nov 2018
414
343
Noord-Holland
Hi, Jean, 37 uit Alkmaar.

Weekend warrior. Best frustrerend startjaar gehad afgelopen jaar. Hoop komend seizoen lekker met mijn Versys 650 te genieten en motor vrienden te maken.

Geef een gil als je in de buurt woont (beeldspraak hoor, niet voor mijn huis gaan gillen.)

:)
 
Laatst bewerkt:
:W Jean
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Klopt! Net geleverd en ik heb de TRK502 X, in de kleur wit.... Hij bevalt tot nu toe echt heel goed en is een fijne zithouding, groot en voor mij voldoende vermogen :)

Ik vind 500cc helemaal niet slecht. Ik moet alleen nog wennen aan het idee dat het in China gemaakt is. Zelfde met Mash. Maar ze zien er top uit. Hoop dat je veel plezier hebt ermee. :)
 
Mogge! Alkmaar, da's in de buurt. Ik woon in Heemskerk, maar kom van oorsprong uit Warmenhuizen, heb 5 jaar in Heerhugowaard gewoond en diverse baantjes in Alkmaar gehad. :P

Misschien is dit een interessant topic voor je: MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol? ;)

Als je een reden zoekt om te rijden dan zou je eens kunnen kijken naar The Riding Game (deel 20), of als je hier langer dan 30 dagen zit en minstens 30 posts hebt gedaan (dan mag je pas in 't offtopic deel) naar MF-Petflespret XL: Crossing Lines. Of natuurlijk meedoen aan de landmarkrally (zie sig). Er komt waarschijlijk ook wel weer een Noord-Hollandse landmarkrally, die zal worden aangekondigd in 't NH-topic dat ik hierboven aankaartte.

Zo. Heb je ff wat linkjes om op te klikken. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan