Noordelijke motorbeurs

Heb maar iets van 10 minuten hoeven wachten.

Gezellige beurs.
Wij konden ook zo doorlopen, stond wel een lange rij voor de kassa,toen we een paar uur later vertrokken stond er nog steeds een lange rij,vond het wel een leuke beurs niet veel nieuws wel veel bekenden weer gesproken.
 
Ik vond het erg tegen vallen. Half uur in de rij gestaan, €12.50 en aftikken. Je kunt beter een rondje rijden langs de motorzaken
 
Ze mogen hun site weleens updaten.

Scherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.14.44.pngScherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.14.30.png

:?
 
Ben ook geweest de laaaaange rij gezien en weer vertrokken.
Ik weet wel waarom die rij zo lang werd.

In het kassahok waren 2 loketten.
Daarvan was er maar 1 bezet, terwijl ook bij de 2e een pin-apparaat aanwezig was.
Bij loket welke open was, zat een Engels-sprekende dame, die NL-antwoorden niet/ nauwelijks begreep.
Publiek denkt gewoon NL te kunnen spreken. Daarna dame direct in spraak-verwarring. Kostte 3x meer tijd dan nodig hoeft te zijn.

(klein beetje begrijp ik 't wel. Gronings versta ik ook niet.)
 
Nou, ben er ff geweest.
Was mooi op tijd rond 09.40 uur en kon ruimschoots parkeren. Binnen ff wachten en om 10.00 uur naar binnen.

Beurs viel mij tegen. Erg klein en weinig stands. En ik wordt een beetje bang van de Christian biker clubs die hun boodschap willen verkondigen.

Niets gekocht verder.
 
Nou, ben er ff geweest.
Was mooi op tijd rond 09.40 uur en kon ruimschoots parkeren. Binnen ff wachten en om 10.00 uur naar binnen.

Beurs viel mij tegen. Erg klein en weinig stands. En ik wordt een beetje bang van de Christian biker clubs die hun boodschap willen verkondigen.

Niets gekocht verder.
Ja, ik werd ook nog aangeklampt om me te (?) bekeren.
Eeeeeh, een andere keer dan maar.
(als ik hier zondags in de bible-belt de vele beperkingen zie van al die zwart-kousen, zal dat toch niet bij mij passen)

Ja, mijn plan was, en ook kunnen scoren, een borgveertang en een stel haken voor O-ringen.
Ook nog een bagage-net met plastic haakjes gekocht. De oude had metalen haakjes. De beschermdopjes vallen er altijd (te) snel af.
 
. En ik wordt een beetje bang van de Christian biker clubs die hun boodschap willen verkondigen
Dat ligt aan jezelf. De Cma leden zijn mensen/motorrijders zoals we allemaal zouden moeten zijn. Zelf ben ik na het dopen niet weer in de kerk geweest,maakt voor hun niets uit. leef en laten leven. Dat ik er alleen kwam voor koffie,praatje en lekkere patat was nooit een bezwaar.
 
Nou, ben er ff geweest.
Was mooi op tijd rond 09.40 uur en kon ruimschoots parkeren. Binnen ff wachten en om 10.00 uur naar binnen.

Beurs viel mij tegen. Erg klein en weinig stands. En ik wordt een beetje bang van de Christian biker clubs die hun boodschap willen verkondigen.

Niets gekocht verder.
Bedankt voor je ervaring. Wij waren er gisteren rond de middag,stonden op de snelweg al stil,na tien min. gauw weer verder.
 
Zaterdag geweest, er was idd animo/drukte genoeg. Wel anderhalfuur moeten wachten alvorens we binnen waren(volgende keer koop ik op zeker een ticket online van tevoren ik heb mijn lesje geleerd). Heb me er prima vermaakt, leuke opwarmer voor de landelijke motorbeurs. Ik vond de prijs van 12.50 prima in verhouding met het gebodene. Ook de prijzen van het natje en droogje waren acceptabel. Kortom geen wanklank van mij, we moeten blij zijn met een dergelijk initiatief in de regio. Volgende editie ga ik weer.
 
Ik weet wel waarom die rij zo lang werd.

In het kassahok waren 2 loketten.
Daarvan was er maar 1 bezet, terwijl ook bij de 2e een pin-apparaat aanwezig was.
Bij loket welke open was, zat een Engels-sprekende dame, die NL-antwoorden niet/ nauwelijks begreep.
Publiek denkt gewoon NL te kunnen spreken. Daarna dame direct in spraak-verwarring. Kostte 3x meer tijd dan nodig hoeft te zijn.

(klein beetje begrijp ik 't wel. Gronings versta ik ook niet.)
Dat komt bekend voor. Bij mij waren wel beide loketten bezet, maar een Engels sprekende jongen en dame. Geen probleem qua taal, maar voordat je daar achter bent met al die achtergrondherrie. Was wat verwarring omdat je verplicht direct een parkeerkaart moest kopen.

Parkeren was ook...apart. Ik werd naar een besneeuwd weiland naast een bushalte geleid. Vanuit daar 10min lopen, langs letterlijk honderden lege parkeerplaatsen van Flowerdome zelf. Eenmaal uit de beurs, stonden die plekken allemaal vol. Blijkbaar bewaarde men die plekken voor mensen die later kwamen _O-

Beurs zelf viel enorm mee. Niet op formaat van Utrecht, maar ook fors groter dan ik mij kan herinneren van Assen of Groningen.
 
Zaterdag geweest, er was idd animo/drukte genoeg. Wel anderhalfuur moeten wachten alvorens we binnen waren(volgende keer koop ik op zeker een ticket online van tevoren ik heb mijn lesje geleerd). Heb me er prima vermaakt, leuke opwarmer voor de landelijke motorbeurs. Ik vond de prijs van 12.50 prima in verhouding met het gebodene. Ook de prijzen van het natje en droogje waren acceptabel. Kortom geen wanklank van mij, we moeten blij zijn met een dergelijk initiatief in de regio. Volgende editie ga ik weer.
Hier sluit ik me bij aan; zondag gewoon gezorgd voor 11.00 er te zijn, en leuke dingen gezien.
Mijn vrouw (bezig met lessen) heeft nu ook een beter beeld op wat voor motoren zij met haar 1.64m past, en op welke niet.


Pas om 14:00 aansluiten in de rij die nog moet parkeren is een keuze ;)
 
Dat komt bekend voor. Bij mij waren wel beide loketten bezet, maar een Engels sprekende jongen en dame. Geen probleem qua taal, maar voordat je daar achter bent met al die achtergrondherrie. Was wat verwarring omdat je verplicht direct een parkeerkaart moest kopen.

Parkeren was ook...apart. Ik werd naar een besneeuwd weiland naast een bushalte geleid. Vanuit daar 10min lopen, langs letterlijk honderden lege parkeerplaatsen van Flowerdome zelf. Eenmaal uit de beurs, stonden die plekken allemaal vol. Blijkbaar bewaarde men die plekken voor mensen die later kwamen _O-

Beurs zelf viel enorm mee. Niet op formaat van Utrecht, maar ook fors groter dan ik mij kan herinneren van Assen of Groningen.
Ja, het was idd een heel stuk lopen. Ik heb mijn deelname aan de 4-daagse gelijk afgezegd.
Eenmaal lopend naar de ingang bleek dat je veeeeel dichterbij kon parkeren.
Waar denk je dat ik een volgende keer de auto neer ga zetten? Ik verwacht vrijwel VOOR de deur.

Eenmaal aangekomen bij de ingang stond er een rij van een half uur te wachten voor die Engels(?) sprekende juffrouw.
Toen ik bij de kaartjes-afscheurder kwam, zei hij dat ze ook nog Pools spreekt. HUH :?
Tsja, dan is de grote verwarring ook niet vreemd. Volgende keer zorgen voor een E-ticket.

Die parkeerkaart heb ik ook gekocht.
Ik dacht nog, dat ik het mss had gemist bij het inrijden van het weiland.
Eigenlijk was ik er wel pissig over dat ik voor parkeren op weiland en zo ver lopen ook nog eens €3 moest betalen.
Achteraf bleek dat je gewoon ------GRATIS-------- van het weiland weg kon rijden.
Al met al was organisatie voordat je eenmaal binnen was, K*T met PEREN!

Volgde keer weet ik beter hoe je binnen moet komen.
O ja, de beurs zelf viel me nog alleszins mee. Dat maakt 't dan weer een beetje goed.
 
Eigenlijk was ik er wel pissig over dat ik voor parkeren op weiland en zo ver lopen ook nog eens €3 moest betalen.
Achteraf bleek dat je gewoon ------GRATIS-------- van het weiland weg kon rijden.
Nee, dat laatste was random. Toen wij terug liepen het weiland op, reden er 4 auto's af zonder controle. Kon ook niet, de man met het gele hesje was er niet.

2minuten later, toen wij het terrein af gingen, stond er een geel hesje voor de uitgang. Eerst stoppen en je uitrijkaart overhandigen.
Toen was ik toch blij met mijn kaartje, had geen zin om nog een keer dat stuk te lopen :+
 
Heb bij binnenkomst gelijk een parkeerkaart gekocht voor € 3,-
Je neemt toch een dienst af? Dan dien je daar ook voor te betalen vind ik.
Werd ook keurig ingenomen toen ik rond 12.00 uur vertrok.
Toen ik mijn wandeltraining deed naar de ingang, liep ik op een industrieterrein over de openbare weg.
Daar had ik overal kunnen parkeren. En dan dus gewoon GRATIS. Ik heb per slot mijn wegenbelasting al betaald.
Duidelijk is dat bij een volgende keer, dat ik niet meer gebruik zal maken van het weiland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan