Noordelijke motorbeurs

sneeuwitje

MF'er
13 okt 2018
163
51
Graag de ervaringen van de noordelijke motorbeurs.
Is het de moeite om van BUSSUM naar ASSEN te rijden?
 
Graag de ervaringen van de noordelijke motorbeurs.
Is het de moeite om van BUSSUM naar ASSEN te rijden?
Ik ben vorig jaar geweest en vond het tegenvallen maar het hangt er natuurlijk sterk vanaf wat je leuk vind. Je vind er veel tweedehands motoren, kledingoutlet, en de gebruikelijke braderiemeuk( riemen, telefoonhouders, armbandjes). Persoonlijk zie ik liever wat meer motordealers met nieuwe motoren/types.
 
Daarvoor heb je natuurlijk ook Utrecht nog. En zelfs daar blijven de grote merken steeds meer thuis.
Vond het wel iets beter dan vorig jaar eerlijk gezegd, maar om er nou vanuit Bussum heen te rijden....:N
 
Bedankt voor de reactie weet genoeg ga naar UTRECHT ,klopt wordt ook minder iedere keer de zelfde indeling en stands.
Maar toch dagje uit.
gr
 
Was wel leuk hoor, moet je er wel zelf van maken. Woon zelf dichtbij dus vanzelfsprekend ff kijken. Slap lullen met maten, beetje motoren kijken en jezelf voor lul zetten op die motoGP simulator game :+
 
Ik twijfel nog, maar aangezien ik er niet vele over lees denk ik eerder dat het tegevalt, verder kan ik ook geen lijst met exposanten vinden.
 
Ik ben er geweest vandaag.
Niet te vergelijken met Utrecht...veel kleiner en dus in mijn beleving ook beter te overzien.
Veel oud spul gezien maar ook nieuw materiaal en net als op andere beurzen veel off-topic meuk.
En de prijzen voor een consumptie zijn er ook veel beter dan in Utrecht.

Lang verhaal kort : leuke beurs voor wie niet zo van dat massale houd.
 
Leuk voor als je in het noorden woont.
Ik erger me gruwelijk aan off-topic-meuk. Liever een lege stand, dan een stand met prullaria, zoals modieuze tasjes, riemen en nog meer onzin.
Dat die lui zelf al daar willen gaan staan? Geen hond die (op een motorbeurs) interesse daarvoor heeft! De organisator denkt alleen aan zijn KASSA!
 
Leuk voor als je in het noorden woont.
Ik erger me gruwelijk aan off-topic-meuk. Liever een lege stand, dan een stand met prullaria, zoals modieuze tasjes, riemen en nog meer onzin.
Dat die lui zelf al daar willen gaan staan? Geen hond die (op een motorbeurs) interesse daarvoor heeft! De organisator denkt alleen aan zijn KASSA!

Dit vond ik vorig in utrecht ook zo erg, boel van die lui met tassie's en prut.
 
Even oma weer een schop geven...

Het lijkt erop dat ze de noordelijke motorbeurs weer (enigszins) nieuw leven in willen blazen...
de noordelijke motorbeurs

Dub nog of ik de diesel aanslinger en die kant op tuf met de auto... De vorige edities in Assen waren wel klein en kneuterig, maar niet minder gezellig daarom!..
 
Ach als het droog is pak ik misschien wel even de motor, is hier mooi dichtbij. Zowel in Groningen als Assen was ik altijd na een kwartier al wel uitgekeken maar het heeft wel iets.
 
FlowerPower.

(Brommers kieken)

De 26e editie van de Noordelijke Motorbeurs wordt gehouden op 20 en 21 januari 2024 op een nieuwe locatie; de Flowerdome in Eelde.
 
Ik ga er morgen even kijken met m'n maat,valt altijd wel wat te zien of bekenden treffen, meestal zeggen we volgend jaar maar overslaan, maar is het zover gaan we toch weer:)
 
Hier ook zondag even kijken in Eelde, hopelijk staat er ook wat kleding handel wat ik wilde eigenlijk kijken voor een helm voor m'n dochter.
En om nu helemaal naar Den Bosch te gaan rijden voor de Motorport Helm-uitverkoop gaat me wat te ver.
 
Als je dat hebt, krijg je altijd gelijk.
Met een lage verwachting, krijg je OF gelijk, OF valt het enorm mee.
Een win-win situatie dus. Naar mijn idee de beste insteek.

Ik ga zondag waarschijnlijk, ook met lage verwachtingen, maar we gaan het meemaken.
 
Hier ook zondag even kijken in Eelde, hopelijk staat er ook wat kleding handel wat ik wilde eigenlijk kijken voor een helm voor m'n dochter.
En om nu helemaal naar Den Bosch te gaan rijden voor de Motorport Helm-uitverkoop gaat me wat te ver.
Mocht je niet slagen: wij hebben voor onze dochter in het nieuwe Louis filiaal van Assen wat kinderhelmen kunnen passen - en één gekocht.
Ik wil kinderhandschoenen zoeken op de beurs.
 
Paar jaar terug eens geweest, toen nog in de TT hal, viel me destijds enigszins tegen. Met dat in het achterhoofd kan het nu eigenlijk alleen maar meevallen. En heb ook gewoon zin om weer lekker motoren en aanverwante zaken te kijken dus we gaan morgen naar Eelde.
 
Vandaag geweest. Gemoedelijk gezellig.

Tip: Koop een e-ticket en dan kun je de evt wachtrij voor de deur links passeren.
Halverwege de rij stond een onopvallend bordje van kassa rechts en e-tickets links.

Beetje onderbezet qua personeel. De man bij de ingang moest de e-tickets scannen en de papieren kaartjes in zijn eentje controleren. Ik had met hem te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan