Het KTM 790/890 Adventure topic Deel 1

patrickZ

MF veteraan
3 jul 2005
14.865
10.722
nultwintig
Nu dus wel en heeft mijn aandacht...

KTM-790-Adventure-prototype-02.jpg


Say Hello to the Trail-Shredding KTM 790 Adventure

Ben benieuwd hoe deze op de markt komt en hoe Yamaha hierop reageert met de T7/ XT700Z
060717top-i.jpg

(=proto)
 
Ktm zou momenteel werken aan een nieuwe fabriek gezien de huidige aan zijn limieten zit. De lanceerdatum van een hele stapel nieuwe modellen is daardoor op dit moment wat onduidelijk.
 
presentatie in milaan komende show,
ktm zou in de showroom komen, Yamaha halverwege volgend jaar....(pas)
 
Dit lijkt me wel wat als vervanging van mijn SMT. Soort van 790 Duke maar dan meer supermoto-ish en tour capaciteit.

w4ICbEo.jpg


Dit is overigens het originele plaatje. Hier nog (denk ik) under development bij KISKA. Ziet er wel cool uit zo met doorzichtige kappen en witte tank.

IzbLTxT.jpg
 
hoe serieus is dit?
ik kan niet wachten tot eicma...
Deze foto is een stukje, het origineel geeft ook nog aan de linkerkant div. specs zoals gewicht e.d.
Heb de foto, ergens gezien :( maar vind hem niet zo 123 terug... zal hem nog wel eens opzoeken (dacht 1 van de oud redbull KTM rijders op facebook)
 
Gevonden (had hem op de WhatsApp gehad)
Maar nu had ik ook het gewicht e.d. al gezien... maar zie dat het niet op deze mailing was... (nog ff verder zoeken ;-)
Ktm790.jpg
 
even een kick in de goeie richting, is er al meer bekend/nieuws?
Van de week de KTM dealer nog gesproken en bevraagd, maar blijft nog gissen (of hij mag /kan het nog niet zeggen ;-)
Waarschijnlijk in december, dat er details bij de dealer bekend zijn... en misschien in feb de eerste levering...
Maar ik sta op de reservingslijst, zodra er detail bekend komen zal de dealer mij bellen....
 
Thanks! Ik vermoed toch iets ander design op de eicma straks.. we gaan het meemaken!
Hoop dat ze juiste power parts hebben, ik wil hem 950 SE hoogte...
 
Nieuw: 2019 KTM 450 Rally Replica

Tja...

Alle 75 exemplaren van de beperkte serie KTM 450 Rally Replica-machines, met een prijs van 26.000 euro (excl. btw), zijn inmiddels gereserveerd. Een onderhouds- en ondersteuningspakket is op de Dakar Rally beschikbaar tegen een meerprijs voor alle modellen van de KTM-rallymotor. Vraag je lokale KTM-dealer om meer informatie. Let op: het aantal beschikbare servicepakketten is beperkt.
 
Staat op de Intermot, maar personthulling voor nu was enkel de updated 1290SDR (bng) en de 1290 SD GT nieuwe looks en TFT van 1290 Adv.
Later de 790 Adv
 
Terug
Bovenaan Onderaan