Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

Ik denk eerder de vraag vanaf?
Auto geneuzel wat tot laat duurt dus denk dat de poort lang open blijft.
Zal komende week nog wel een info mail komen.
Even voor mn beurt praten, maar @gixxer750srad heeft dit gevraagd en dit was het antwoord:

“Je kunt vanaf 1800 u op Paddock 2 terecht en vanaf 2130/2200 u op Paddock 1. Pitboxen ook vanaf 2130, afhankelijk van hoe snel ze vrijkomen na het race-event van die avond”
 
Het was een goed dagje voor me! Naar de 2e plek in het kampioenschap en bekertje voor de eerste plaats in het NK 600 F1 8-)


Ik heb Wegrace Info en Lorenzo van Need 4 Speed fotografie gezien maar wellicht zijn er meer Zolder fotograven die ik niet ken?
 
Voor degene die geen FB hebben/direct contact...

Op de pagina van zijn vrouw staat dat vanmorgen Tommie Megens is overleden... 😢


Bij deze ontzettend veel sterkte aan iedereen die hem meer of minder kende. Maar vooral aan zijn vrouw Jesmine Korf en zijn 2 kleine kinderen.
 
Voor degene die geen FB hebben/direct contact...

Op de pagina van zijn vrouw staat dat vanmorgen Tommie Megens is overleden... 😢


Bij deze ontzettend veel sterkte aan iedereen die hem meer of minder kende. Maar vooral aan zijn vrouw Jesmine Korf en zijn 2 kleine kinderen.
Mijn maatje😭 zal hem enorm missen...
 
Allereerst sterkte voor de mensen om hem heen en de mensen die hem goed kenden!

Ik begreep dat hij onderuit is gegaan en hard in aanraking kwam met de bandenstapel..
 
Kreeg met mail van Dannhoff, Lausitzring word ivm weinig aanmeldingen in overleg met RSZ gedeeld met auto’s. In totaal 80min rij tijd per dag.
 
Voor een amateur/budget kampioenschap vindt ik de Lausitzring wel ambitieus BTW. Ligt zowat in Polen.

Hoezo ambitieus. Gewoon een mooi afwisselende kalender ipv een saaie OW kalender.

iig goed dat RSZ de moeite doet om het kampioenschap op diverse banen te rijden dat maakt het best aantrekkelijk en interessant. Een kostenpost is het wel

Dat idd. En ja het kost wat meer maar ik rij graag wat extra voor een nieuwe baan!
(Ik kan dit jaar niet naar Lausitz maar anders was ik er geweest)
 
Terug
Bovenaan Onderaan