NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Hola,
Ik lees net dat dit topic al weer 4 jaar loopt. Man wat vliegt de tijd.

Tegenwoordig tik ik veel woonwerk kilometers weg. Plezierritjes doe ik zo nu en dan maar niet heel vaak meer. Huidige motor is prima voor woonwerk maar mist wel de charme van de looks en het vermogen. Denk dat ik volgend jaar een leuke fiets voor erbij koop, voor de “fun”ritjes.
 
Zo stof er af.
heb weer een weg cruiser

Ùche ùche ùche....ja 't was hier al aardig verstoft.... en vergeet de spinnewebben niet ;)

Maaruhhh een weg cruiser? Een vette Tuono??

Mijn Tigertje is helaas overleden na daar ruim 12 jaar mee gereden te hebben. Net geen 130.000km op de teller waarvan ik er zelf 99.000 op gezet heb. Hij was nog zo fijn en hoefde echt nog niet weg maar als je aangereden wordt dan is een auto toch teveel voor een Tiger...
Zelf gelukkig niets aan over gehouden, da's veel belangrijker!!

Sinds kort brom ik rond op een gave allroad van Italiaanse afkomst en moet zeggen dat zo'n dikke twin wel wat heeft :t
 
Heb een vette Tuono V4 Gekocht, ben hem nog een beetje aan het mooi maken, uitlaat er op zetten,spiegels veranderden, Ohlins achter shock er oP zetten, RSV4 kont er op
 
Heb een vette Tuono V4 Gekocht, ben hem nog een beetje aan het mooi maken, uitlaat er op zetten,spiegels veranderden, Ohlins achter shock er oP zetten, RSV4 kont er op
Mooi geluid is leuk! Tiger had ook ietsje meer geluid dan standaard... Vooral makkelijk in de file als je niet gezien wordt en de automobilist je geen ruimte geeft. Effe gas geven en ze gaan (vaak) aan de kant.
Maarja... gezien de steeds sterker wordende roep om motorrijders te weren op de mooie stuurweggetjes vanwege geluid...
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten!

Mijn Italiaan heeft de standaard demper erop en ik moet zeggen, klinkt daar fantastisch mee, helemaal vanaf 5000 toeren *D*D*D
 
Morgan 👋 ,

Zo zeg, alle stof hier weggepoetst :+
Hoe bevalt je Tuono @hornet46?

Heeft @Bozzie trouwens zijn SRAD vervangen, toen die gestorven was? 🤔

Ik stuur sinds kort op een Z900 😁💚 Mijn ZX6 paar jaar geleden verkocht verkocht aan Verhoeven. En sinds Corona tijd en al dat thuiswerken (wat wellicht langer dan 1 sept voor ons gaat gelden) besloten om een tweewieler aan te schaffen. Dan heb ik in ieder geval een mondkapje 😁
 
Ja hij bevalt heel goed kanon van een motor. Moet nog een beetje fine tunen en dan ben ik wel tevreden.
Z900 is een mooie naked. Zie je ook veel rijden.
 
Die dijk weg van Bemmel naar doorneburg en lienden is slecht geworden zeg.
wel weer leuk om het oude rondje te rijden van vroegahh: nijmegen, kerstenen, Elden, huissen, Doorneburg en bemmel
 
Rondje van 'vroegahh' :)
Dat was ook een van de eerste rondjes die ik meereed met, toentertijd mijn nieuw aangeschafte ZX6R. In een poging om Ramon bij te benen vloog ik ergens daar bijna uit de bocht :p Gelukkig niet, maar was kantje boord -O-
Mij nu te heet om in een pak rond te tuffen, dit weekend sturen :].
 
Die dijk weg van Bemmel naar doorneburg en lienden is slecht geworden zeg.
wel weer leuk om het oude rondje te rijden van vroegahh: nijmegen, kerstenen, Elden, huissen, Doorneburg en bemmel
Hoi als je er hard overheen gaat heb je er geen last van, maar moet wel vrij zijn om hard te gaan
 
Hoi als je er hard overheen gaat heb je er geen last van, maar moet wel vrij zijn om hard te gaan
Zeg ook dat die slecht is geworden, niet dat ik er last van had😁
Maar rij dan waarschijnlijk ook niet zo hard als jij dat doet. Maar wil best een keer een rondje mee rijden. Kun je me een beetje lijnen laten zien enzo.
 
Zeg ook dat die slecht is geworden, niet dat ik er last van had😁
Maar rij dan waarschijnlijk ook niet zo hard als jij dat doet. Maar wil best een keer een rondje mee rijden. Kun je me een beetje lijnen laten zien enzo.
Ja is goed zeg maar , ik ben toch met pensioen als droog is dan ben ik paraat. Gr marcel
 
Ben verhinderd dus dat wordt geen motor rijden zondag maar heb evt. een tip:



ZONDAG VAN 11:00 UTC+02 - 13:30 UTC+02
Tourrit voor vrije wegen

Boteyken, 3454 De Meern, Nederland


Als je wil zoek maar eens (op facebook) naar Motor Collectief...
 
Hallo! Voor een vriendin ben ik op zoek naar suggesties voor een goede rijschool in Nijmegen! Wie heeft goede ervaringen met welke rijschool?

Ter info: ze is gestart bij Cosma, en dat is volledig klote.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan