NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

En?
Allemaal de brommert van stal gehaald om een eindje rond te rijden met dit mooie weer?
Nou.. om eerlijk te zijn ligt er al 4/5 mnd een nieuw bandje te wachten tot deze er op wordt gelegd. Ze wil nieuwe sapjes, ook al zit deze er pas 5500km in, sapjes zijn van 2017. Moet nog terug voor recal remcilinder voorrem dus wil dan alles effe laten doen.
De vliegjes van 2018 moeten er ook nog vanaf worden gepoetst.
Helaas dat weekend 2 weken terug torn het ca 18 graden was niet kunnen rijden ivm drukte heb ik de za en zo ook gewerkt!

Wel zin om binnenkort weer eens een shnitzel te gaan halen bij onze buren.
Geloof dat 17 maart de nurburgring weer open gaat!
 
Winterslapers :W

Volgende week gaat mijn brommer naar de dealer voor z'n eerste groot onderhoud. Daarna ga ik denk ik beginnen met woon-werk kilometers vreten :Y
Laatste tijd zonder dB killer gereden. Lekker hoor. Onlangs wel weer terug er in gedaan, vindt de buurt denk ik leuker om 7 uur 's ochtends. Hij klinkt wel ineens weer heel stil hoor.. :? Twijfels, twijfels..
 
Winterslapers ?? ik heb al 2 zondagen gereden :)

Schijt aan hebben, rustig wegrijden en om 07.00 uur zijn de meesten al wakker :+
 
Winterslapers :W

Volgende week gaat mijn brommer naar de dealer voor z'n eerste groot onderhoud. Daarna ga ik denk ik beginnen met woon-werk kilometers vreten :Y
Laatste tijd zonder dB killer gereden. Lekker hoor. Onlangs wel weer terug er in gedaan, vindt de buurt denk ik leuker om 7 uur 's ochtends. Hij klinkt wel ineens weer heel stil hoor.. :? Twijfels, twijfels..

:W

Op mijn GSX-R lag een Yoshi met een heerlijk donker niet te overheersend geluid. Reed toen ook nog wel eens zonder db killer. Maar als je veel kilometers maakt in binnen- en buitenland dan kom je er op een gegeven moment achter dat het veel lekkerder rijden is met db killer: Gewoon lekker onbezorgd rijden zonder om iedere hoek te moeten denken dat je misschien wel of niet aangehouden wordt.
 
Morge iedereen,

Alweer wat mooie ritjes gehad dit seizoen! Jullie ook?

Het is tijd voor een onderhoudsbeurt. Wie heeft er ervaring met Verhoeven Motoren in Druten?
 
Morge iedereen,

Alweer wat mooie ritjes gehad dit seizoen! Jullie ook?

Het is tijd voor een onderhoudsbeurt. Wie heeft er ervaring met Verhoeven Motoren in Druten?
Sinds zij verhuisd zijn naar Druten heb ik er geen ervaringen meer mee. Voorheen zaten zij in Beneden-Leeuwen. Ik heb daar in het verleden mijn motor in onderhoud gehad, ook een keer een motor gehuurd. Voor mij was het een prima bedrijf en eerlijk.
 
Zo ik ben eindelijk klaar met de onderdelen van mn sradje zoeken op de ring. 🤣
Ik denk ik meld me hier weer...
Remember me mofos?!?!?! Hahaha. Nog best veel mensen van vroeger hier!
Ik heb tegenwoordig een andere hobby dan motorracen. Al kriebelt het soms wel weer.
Het nmgn forum is wel beetje dood boys... what happend?
Het gaat jullie goed!
 
Zo ik ben eindelijk klaar met de onderdelen van mn sradje zoeken op de ring. 🤣
Ik denk ik meld me hier weer...
Remember me mofos?!?!?! Hahaha. Nog best veel mensen van vroeger hier!
Ik heb tegenwoordig een andere hobby dan motorracen. Al kriebelt het soms wel weer.
Het nmgn forum is wel beetje dood boys... what happend?
Het gaat jullie goed!

Hallo hallo,

Ja, zeker dood hier maar alles gaat tegenwoordig via Facebook en Whatsapp.

Er wordt nog wel gereden hoor met een groepje van dit topic. Als je wil kan je gerust een keer aanhaken neem ik aan.
 
Ja dat was er vroeger nog niet, whatsapp enzo. Maar heb geen motor meer en met die opel corsa van mij kan ik jullie niet bijhouden _O-:]:W
 
Zo ik ben eindelijk klaar met de onderdelen van mn sradje zoeken op de ring. 🤣
Ik denk ik meld me hier weer...
Remember me mofos?!?!?! Hahaha. Nog best veel mensen van vroeger hier!
Ik heb tegenwoordig een andere hobby dan motorracen. Al kriebelt het soms wel weer.
Het nmgn forum is wel beetje dood boys... what happend?
Het gaat jullie goed!

Wow, Bozzie de Nurburgring hooligan met zijn Sradje! Dat is lang geleden man :W Maar bijna iedereen uit die tijd is hier inderdaad niet meer te vinden helaas. MFN is sinds 2014 al dood en begraven.
 
Srad is toen gestorven, nog wel voor leuke prijs kunnen verkopen destijds. Toch gek dat t met mf zo is gelopen... we spamde vroeger zo een topic vol! Good old times!
Tot over wederom 6 jaar! :W
 
We reden toen met een aardige groep en iedere keer waren er weer anderen bij.

Tegenwoordig rijden met 5 die hards van dit topic en verder zie je niemand meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan