NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Assen valt af. We verzamelen morgen rond 09:00u bij het tankstation boven aan de 7 Heuvelenweg voor een tourritje in de regio. Laat even weten als je mee gaat, dan kunnen we er rekening mee houden.
 
Laatst bewerkt:
Assen valt af. We verzamelen morgen rond 09:00u bij het tankstation boven aan de 7 Heuvelenweg voor een tourritje in de regio. Laat even weten als je mee gaat, dan kunnen we er rekening mee houden.

Das mooi op tijd. Dan sluit ik ook aan. :] Kan ik daarna nog mooi wat klussen hier thuis.
 
Was heerlijk weer om te rijden. Jammer van de Zumo en die shit navigator :X Maar vanmorgen een lekker alles omvattende route met offroad erbij. En op de Huissense dijk nog stukjes even lekker door kunnen rijden :] En nog ff lekker na gedronken op de Waalkade :t
 
Was heerlijk weer om te rijden. Jammer van de Zumo en die shit navigator :X Maar vanmorgen een lekker alles omvattende route met offroad erbij. En op de Huissense dijk nog stukjes even lekker door kunnen rijden :] En nog ff lekker na gedronken op de Waalkade :t

Erg leuk gereden! Leuk om weer eens met wat (bijna) Nijmegenaren op pad te zijn. Ligt die Zumo al in de prullenbak?
 
Vrouw en kind zijn vandaag de hort op, het is mooi weer... Wie verveelt zich nog meer? :+
 
Laatst bewerkt:
En langs de club waar peter vaste klant is haha.
Was leuk om even buiten te spelen!

Achterband mooi op kunnen maken dit seizoen, deze is nu toch wel aan vervanging toe.
Of krijgen nog meer mooi weer?
 
als ik nog kunnen ademen ben ik blij
24909532_1578119885640986_4390804864718908112_n.png
 
Zal hier ook eens mee lezen, woonachtig in de kop van Limburg op een 15 km van Nijmegen af. De beste wensen en veel veilige km's komend jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan