Nieuw

Destrok

Rookie
5 jan 2019
12
0
Eelde
Hallo iedereen. Mijn naam is Dennis en ik ben 23 jaar oud. Woonachtig in de kop van Drenthe.
Al sinds ik als 16 jarige op een scooter zat was ik jaloers op de mensen die op de motor mij voorbij gescheurd kwamen.
Zo doende heb ik mijn boot nu in de verkoop staan. Wanneer die verkocht is ga ik beginnen met rijles voor mijn a (code 80). Ik hoop door mijn aanmelding hier wat meer motorliefhebbers te leren kennen. En natuurlijk meer informatie over kleding gadgets en dat soort dingen.
 
Welkom Dennis,maar eh een boot is toch veel leuker dan een motor,lekker rond varen met een paar babes op het zonnedek
:Y ;)
1398593
 
Welkom Dennis,maar eh een boot is toch veel leuker dan een motor,lekker rond varen met een paar babes op het zonnedek
:Y ;)

Eén boot is zeker leuk. Maar aangezien je vrij weinig plek hebt om lekker stevig door te varen (Maximale snelheid 6km) heb ik besloten om hem toch te verkopen. Maar een leuke babe achterop de motor is ook niet verkeerd.
 
Eén boot is zeker leuk. Maar aangezien je vrij weinig plek hebt om lekker stevig door te varen (Maximale snelheid 6km) heb ik besloten om hem toch te verkopen. Maar een leuke babe achterop de motor is ook niet verkeerd.
Mwa,is alleen maar lastige ballast en die zitten helemaal ingepakt en zie je niks van,geef mij er maar een paar op het zonnedek in bikini, partyyyyyyy.
:Y :9~
 
Mwa,is alleen maar lastige ballast en die zitten helemaal ingepakt en zie je niks van,geef mij er maar een paar op het zonnedek in bikini, partyyyyyyy.
:Y :9~
Een mooie dame in een volledige leren pak ziet er altijd wel leuk uit :}

Maargoed. Heb jij nog tips voor het uitzoeken van een rijschool?
 
Een mooie dame in een volledige leren pak ziet er altijd wel leuk uit :}

Maargoed. Heb jij nog tips voor het uitzoeken van een rijschool?
Nee geen tips,maar zoek er 1 die als goed bekent staat in je regio,meestal is daar genoeg over te vinden op het internet.
Misschien heb je hier wat aan,een hoog slagingspercentage geeft meestal wel aan dat het een goede rijschool is.
 
de kop van drenthe is groter dan enkel onze woonplaats! weet niet waar TS exact woont uiteraard ;)

zoals @Sassette voorstelt, Fun on Wheels, meerdere goede verhalen over gehoord. zelf heb ik gelest bij Severijn in groningen, is mij ook erg goed bevallen!
 
Welkom @Destrok !

Hele fijne instructeur: Fun on Wheels !

@nico95 bekende? Wel grappig dat er veel nieuwen in de omgeving Groningen zijn.

Dankje wel. Ik woon niet heel ver van @nico95 af. Als die tenminste nog in roden woont zoals z'n profiel aangeeft.

Hoeveel lessen hebben jullie gehad toen je voor je rijbewijs ging?

Heb zelf geen ervaring met schakelen op de motor maar heb wel heel veel gereden op een scooter. Weet niet of dat mee zal helpen.
 
woon ik zeker nog! ik had zelf nog nooit een schakelbrommer oid gereden, wel kennis van hoe het werkt en moest. volgensmij een les of 4/5 voor avb, vervolgens nog een les of 6/7 voor avd
 
woon ik zeker nog! ik had zelf nog nooit een schakelbrommer oid gereden, wel kennis van hoe het werkt en moest. volgensmij een les of 4/5 voor avb, vervolgens nog een les of 6/7 voor avd

Oké dat zijn niet zo veel lessen volgens mij. Zat er zelf aan te denken om een pakket te nemen met iets van 15 lessen.
Les je bij severijn alleen of met meerdere personen tegelijkertijd?

Zelf kom ik uit Eelde paterswolde.
 
Ik heb 18 lessen gehad. 12 voor AVB, ik was ben best koppig en daardoor kreeg ik de halve draai en 8'je niet snel onder de knie :$ 6 lessen voor AVD. Maar wel overal in 1x voor geslaagd.
 
Ik heb 18 lessen gehad. 12 voor AVB, ik was ben best koppig en daardoor kreeg ik de halve draai en 8'je niet snel onder de knie :$ 6 lessen voor AVD. Maar wel overal in 1x voor geslaagd.

Het koppige herken ik mezelf wel in.
Denk dat het verstandig is om gewoon een pakket te nemen met ongeveer 16 lessen.
 
Welkom :W

Kop van Drenthe is eigenlijk net grunn :+ en daar zijn wel 2 3 topics over. Kom eens buurten en een keer meeten :Y
 
Zo’n pakket is niets mis mee denk ik! Eerste les bij severijn was alleen, daarna altijd met z’n tweeen, maar is best leerzaam om een ander te zien rijden vond ik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan