Nieuw project: Cafétriple, Trophycafé, whats in a name...

Voor dit project besloten om zelf een polyester zitje te gaan maken, mede omdat ik nergens iets kon vinden dat mijns inziens bij de tank past. De mock-up is nagenoeg klaar nu, het meeste werk komt nog. Ik moet nu van de mock-up een negatieve mal maken en daarin dan weer het uiteindelijke zitje. Wordt vervolgd....

Begonnen met een pur plaat.
Dan in vorm snijden.
En langzaam begint het vorm te krijgen.Bekijk bijlage 1350490Bekijk bijlage 1350491Bekijk bijlage 1350492Bekijk bijlage 1350493Bekijk bijlage 1350494Bekijk bijlage 1350495Bekijk bijlage 1350496Bekijk bijlage 1350497
Tot ie uiteindelijk in mode
 
Van de week ook een carbonfiber dekseltje voor het carterontluchtingsfilter gemaakt. Alles mooi in dezelfde stijl zo. En ja, die bobine wordt nog verplaatst….;)

0C07BFF3-9BDA-4EFD-A1DB-FF24B8AFA4F0.jpeg
7F89626D-3418-40E4-A185-F2A9A1235B53.jpeg
3A077829-5F44-4FFD-8B62-4AFA158310EF.jpeg
F45ABD4D-EC55-4B0A-87CC-FF59EC8DDF6C.jpeg
912BA6AD-306C-414B-83DB-3B7F51AD4CA9.jpeg
130E3FE1-85DD-4D7C-9E91-6D8B6E7BE564.jpeg
B4A412C1-DE4F-49A1-B558-C7D062613B54.jpeg
080EF002-4F80-4595-B26C-B0E70D2D8F1C.jpeg
 
Wouw aan 1 stuk doorgelezen, wat een vakwerk gaaf zeg. Geeft zoveel voldoening kan ik me indenken heerlijk ik ben weer geinspireerd voor nieuw project eerst ff mijn campertje verkopen heb ik weer wat buget plannen liggen al op de plank.
 
Het is geen caféracer meer.... Ik zat al langere tijd te dubben of ik er niet een hoger stuur op zou zetten, het rijden was altijd erg leuk maar ook vermoeiend. Door mijn rugproblemen van de laatste weken is de beslissing eigenlijk versneld genomen. Dus een fatbar stuur erop, klinkt simpeler dan het was. Ik moest eerst bussen draaien om in de conische gaten in de kroonplaat te passen alvorens de risers daarop te kunnen monteren. De remleidingen moesten langer worden, dus nieuwe erop, de bedrading naar de knippers in de stuureinden moest veranderd worden en de rest van de bedrading naar de stuurschakelaars moest verlegd worden. Al met al een lange dag werk, met de deadline van de Ouwemeuktoer erachter. Zaterdagavond om 21.45 was het klaar. Gister tijdens de Ouwemeuktoer had ie de vuurdoop. En ik moet zeggen, dit had ik veel eerder moeten doen. Het is minder mooi, dat geef ik meteen toe. Maar wat stuurt dat lekker en wat zit dat ontspannen. Het is een echte gooi en smijt fiets geworden zo. Een plaatje bij het praatje (binnenkort even buitenfoto's maken):
IMG_1454.jpeg
IMG_1453.jpeg
IMG_1451.jpeg
 
Is het raar dat ik het juist beter vind staan? Veel stoerdere look. Het is ook een lekker breed stuur zo te zien. Dat rijdt echt fijn
Ik vind dat wel raar ;) op een caferacer hoort dit niet maar ja als het niet vol te houden is qua zitpositie moet je wel wat...
 
Stuurtje idd niks mis mee. Ga je ook nog iets van een subtiel schermpje boven de koplamp plaatsen? Lijk imo een beetje gek met de tellerunit daar nu zo boven....
 
Een paar weken geleden kreeg ik een uitnodiging voor een fotoshoot voor de rubriek “Mijn Trots” van Motoplus. Vandaag was het dus zover, door de regen naar Varsseveld gereden en eerst samen met de fotograaf (Guus van Goethem) de motor droog gemaakt alvorens de pret kon beginnen. Nu afwachten wanneer ie in het blad komt te staan.


IMG_1986.jpeg
IMG_1987.jpeg
IMG_1989.jpeg
IMG_1990.jpeg
IMG_1991.jpeg
 
Een paar weken geleden kreeg ik een uitnodiging voor een fotoshoot voor de rubriek “Mijn Trots” van Motoplus. Vandaag was het dus zover, door de regen naar Varsseveld gereden en eerst samen met de fotograaf (Guus van Goethem) de motor droog gemaakt alvorens de pret kon beginnen. Nu afwachten wanneer ie in het blad komt te staan.


Bekijk bijlage 1992317Bekijk bijlage 1992318Bekijk bijlage 1992320Bekijk bijlage 1992321Bekijk bijlage 1992322
Nice! Heb ik ook eens in gestaan, was een leuke dag met als extra hele mooie foto's voor mezelf gekregen...:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan