Nieuw, groningen

Chob

Rookie
18 nov 2018
10
2
Hallo, goedendag allemaal,

Ik ben Kevin en woon in het noorden van het land (Groningen), 23 jaar en momenteel nog aan het lessen voor mijn A'tje (code 80 tot 24 jaar). Binnenkort AVB dus hopelijk wordt dat positief afgerond en dan vlot naar de AVD!

Nog niet in het bezit van een motor, ga hoogstwaarschijnlijk ook wachten tot mijn 24e zodat ik niet met de beperkingen van code 80 zit. Hoeft voor mij niet direct een bakbeest te zijn maar vind het wel prettig alle keus te hebben die er is.

Mochten er nog vragen zijn, let me know!
 
Hallo, goedendag allemaal,

Ik ben Kevin en woon in het noorden van het land (Groningen), 23 jaar en momenteel nog aan het lessen voor mijn A'tje (code 80 tot 24 jaar). Binnenkort AVB dus hopelijk wordt dat positief afgerond en dan vlot naar de AVD!

Nog niet in het bezit van een motor, ga hoogstwaarschijnlijk ook wachten tot mijn 24e zodat ik niet met de beperkingen van code 80 zit. Hoeft voor mij niet direct een bakbeest te zijn maar vind het wel prettig alle keus te hebben die er is.

Mochten er nog vragen zijn, let me know!

Weet jij hoe laat ik op de grote markt de bus moet nemen om op tijd bij het station te zijn voor de trein naar den Haag vanmiddag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chob
Weet jij hoe laat ik op de grote markt de bus moet nemen om op tijd bij het station te zijn voor de trein naar den Haag vanmiddag?

Exact weet ik het niet, moet je even kijken op 9292.nl
Maar volgensmij is het 10 à 15 minuutjes lopen naar station vanaf de grote markt, dus dat is eventueel ook goed te doen; moet je alleen even checken hoelaat je de trein wil hebben naar Den Haag.


Reisadvies
 
Welkom op het forum en bedankt voor je serieuze antwoord op mijn vraag. Hopen dat je snel slaagt, kan je daarna meedoen aan ons spelletje op het forum. Helaas pas te lezen na 30 dagen lid zijn en 30 berichten geloof ik. Het betreft dit topic:

Petflesspel
 
:W Kevin
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan