Nieuw, dus even voorstellen

noiseyMP7

Rookie
15 dec 2018
1
0
Roosendaal
Goedenavond,

Ik ben Pascal, 23 jaar oud, militair en liefhebber van alles wat rijd. Ik woon in regio Roosendaal-Breda, heb een vriendin en 3 kids.

Ik heb €2000 voor een rijbewijs van de baas gekregen, aangezien ik B al heb en C binnenkort krijg(chauffeur Scania WLS) heb ik besloten om A er bij te pakken.
Ik weet het, ik kan beter wachten tot m'n 24e, maar dan is het geld van de baas niet meer geldig.

Binnenkort ga ik beginnen met m'n lessen, zodra het weer wat beter is en de rijscholen niet regelmatig cancelen vanwege het weer/gladheid. Wel ben ik al druk op zoek naar de nodige kleding en gear.

Waarom motorrijden? Naast het geld van de baas lijkt het me heerlijk om op een tweewieler te rijden. Ik werk in Stroe(bij apeldoorn) dus dat is een aardig stukje rijden. zelfs met het zuinige 1.2L autootje kost het me veel benzine. Daarbij sta ik gemiddeld zo'n 4-6 uur per week stil in de file, overal tussendoor kruipen met de motor is dan wel een lekker voordeel. M'n vriendin wil ook wel eens de auto hebben en geld voor een tweede degelijke auto is er momenteel niet.

Wat wil ik gaan rijden? dat is een vraag waar ik nog wel mee zit te worstelen. Ik wil heel graag een R6 of een GSX-R, maar of dat ook praktisch is voor 600km per week(de auto pakken zal flink minder worden) is de vraag. Ook een sport tourer is een optie, maar vind ze minder mooi. Daarbij ben ik wel een snelheidsduivel met de auto, dus de sportbikes spreken me veel meer aan.

Anyway, jullie zullen me vast nog veel vaker gaan zien op dit forum, dus bij deze.

Cheers,
noisey
 
:W Pascal
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


[URL='https://www.motor-forum.nl/threads/militairen-en-hun-diensttijd.294671/unread']Militairen en hun diensttijd[/url] :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan