niet duur.

Bedankt voor je interesse in mijn boot. De prijs voor de boot is slechts 4000 euro inclusief trailer en verzendkosten.


De boot is in zeer goede staat. Het heeft geen technische of mechanische problemen. Geen motorproblemen. Het heeft geen krassen of deuken, geen verborgen gebreken.

Dit is een Nederlandse boot met Nederlandse kentekenpapieren maar ook met alle betaalde belastingen. Ik kocht de boot in Nederland toen ik als ontwerper en digitaal kunstenaar aan het werk was. Met een sterke achtergrond in kunst en design voor de luxe Superyacht-markt, betrokken bij alle aspecten van design van externe styling tot interieurdesign in een uitwisselingsprogramma. Ik verhuisde terug naar Schotland en had geen tijd om de boot te verkopen voordat ik Nederland verliet, dus ik verkoop het nu. Op dit moment is de boot in Glasgow, Schotland. Ik verkoop omdat ik nooit meer terug zal komen naar Nederland.

Als u geïnteresseerd bent om mijn boot te kopen, hebben we een veilige en vlotte transactie voor ons beiden.

Laat het me weten als je nog steeds geïnteresseerd bent in het kopen van mijn boot, zodat ik je er meer over kan uitleggen.
-----------------------------------

Specificaties

polyester, v-bodem, Aantal slaapplaatsen: 4, Aantal hutten: 1, Ligplaats: amsterdam, Doorvaarhoogte: 2,14 m, Gewicht: 2887 kg, stuurwiel, werf gebouwd
-----------------------------------

Hoi,
Ik ben nog geïnteresseerd in de Bayliner.
Glasgow is geen probleem voor mij, ik kan de boot daar wel ophalen.
Hoe is het met de ligplaats in Amsterdam?
Welke haven is deze ligplaats?

Groet,
Raymond W
 
Deze persoon is anders wel Superyacht designer hè?! Dat is zo prestigieus, dat moet wel waar en betrouwbaar zijn.
 
Moet je de politie bellen...

_O-_O-

Nee, wacht effe ... :/ ... ik dacht eerst dat het een grapje was maar ik heb online melding gedaan. Kijken of ze contact met me opnemen en er iets aan gaan doen doen.

Edit: een ruim jaar later kan ik vaststellen dat de pliesie heur belofte niet heeft gehouden, er is geen contact met me opgenomen waardoor ik er van uitga dat er inderdaad he-le-maal niets mee is gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Vervolg mail:

Hoi,


Ik heb alle foto's met de boot bevestigd.
Zoals vermeld in mijn vorige bericht, bevindt de boot zich in Glasgow, Schotland. (De boot is momenteel in bewaring gesteld bij een transportbedrijf). Ik liet het daar achter omdat, als je besluit om de boot te kopen, dit bedrijf zorgt voor alle verzendingsafspraken, inclusief om de overdracht van fatsoen op je naam op het postkantoor mogelijk te maken. Het is veel gemakkelijker voor mij om gebruik te maken van de services die dit bedrijf biedt, omdat zij voor al het papierwerk zullen zorgen, inclusief om het verkoopcontract tussen u en mij tot stand te brengen. Met dit bedrijf krijgt u de kans om de boot te inspecteren voordat ik de betaling daarvoor ontvang.

Nogmaals, je moet weten dat mijn boot zich in een perfecte staat bevindt, het heeft geen technische of mechanische problemen. Het heeft geen krassen of deuken. Op dit moment heeft de boot Nederlandse kentekenpapieren. Zoals ik u in mijn eerste e-mail heb verteld, ben ik ontwerper en digitaal artiest en zou ik deze deal zo veilig mogelijk voor ons beiden willen maken, dus ik zal u uitleggen hoe wij de transactie zullen behandelen als u geïnteresseerd bent om mijn boot te kopen.

De beste manier om deze deal af te ronden, is om gebruik te maken van de diensten van het transportbedrijf waar de boot zich op dit moment bevindt. Ik heb hun diensten in het verleden gebruikt (toen ik een auto kocht uit Ierland) en ik was zeer tevreden. Zij zullen omgaan met het transport, de betaling en alle andere noodzakelijke diensten, zodat de transactie veilig en soepel kan verlopen. Omdat ik al geregistreerd ben bij dit bedrijf en ik hun diensten in het verleden heb gebruikt, bieden ze me een korting. Dus de kosten van het transport worden door mij gedekt. Het enige dat u hoeft te betalen, is alleen de prijs van de boot.
Allereerst moet u mij uw verzendinformatie (volledige naam en adres, telefoonnummer) toesturen. Nadat ik uw gegevens heb ontvangen, neem ik contact op met het bezorgbedrijf en breng ik de verzendregistratie op uw naam en adres. U ontvangt van het leveringsbedrijf een bericht als bevestiging dat de boot in bewaring is en u wordt ook geïnformeerd over de aflevering en betaling. Nadat je de bedrijfsinstructies hebt gevolgd en nadat je de betaling hebt verzonden.
Zodra de boot bij u aankomt, heeft u 7 dagen om de boot en documenten te inspecteren. Als u niet tevreden bent met de boot, zullen de agenten van de rederij op eigen kosten de boot terugbrengen naar Schotland en zij zullen al uw geld op hetzelfde moment 100% terugstorten. Ik denk niet dat het nodig zal zijn, de boot is perfect, je zult het geweldig vinden. Als u besluit om het te houden, maken de agenten van de rederij alle documenten om de boot op uw naam af te zetten op het postkantoor in uw stad in Nederland.

Ik heb de boot naar een bezorgbedrijf gebracht dat regelmatig boottransporten naar het hele Europese grondgebied maakt. De boot kan binnen 3-5 werkdagen naar Nederland worden gebracht. Het bezorgbedrijf behandelt al deze transacties in heel Europa de hele tijd.

Dus als u geïnteresseerd bent om de transactie te starten, stuur me dan alstublieft de volgende informatie:

- Volledige naam
- bezorgadres (straat en nummer, stad, postcode)
- Telefoonnummer

- een kopie van uw ID, paspoort of rijbewijs is vereist door het bedrijf voor het maken van de afleveringsdocumenten.

dus ik kan de details doorsturen naar het bezorgbedrijf. Zij zullen de afleverroute, transactiefactuur, een trackingnummer voorbereiden zodat u het transport online kunt verifiëren.

Zodra de transactie van start gaat, neemt de leverancier contact met u op met de transactie-informatie, inclusief het trackingnummer en alle details over levering en betaling.

Tijdens de verificatieperiode van 7 dagen kunt u de boot en documenten testen en kijken of deze aan uw behoeften voldoet. Als u besluit om het te houden, neemt de vertegenwoordiger van het bedrijf contact met u op en helpt u om de documenten voor te bereiden en het eigendom van de boot onder uw naam over te dragen naar het postkantoor. Maar als u besluit de boot niet te houden, komt er binnen een week een autohouder bij u aan om de boot op te halen.

Ik hoop dat je tevreden bent met mijn manier van zakendoen. Als je mijn voorwaarden gaat accepteren, laat het me weten zodat we onze tijd niet moeten verspillen.

Bedankt voor je tijd en een mooie dag verder.
 
Morgen stuur ik hem een mailtje met een foto dat "zijn" boot in een Nederlandse haven ligt en ik er een mooie foto van heb gemaakt.
Dit is namelijk zijn boot met hetzelfde reg.nummer.

Foto is gewoon van het web en gegoogeld via het reg.nummer.:+

Zal hij dan nog antwoord geven?
 

Bijlagen

  • 24510_b_0.jpg
    24510_b_0.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 59
Mijn Nederlands is niet zo goed, ik ben met behulp van een online vertaler te lezen en te schrijven, dus het zou leuk zijn als je een beetje Engels kan spreken.

Dank u voor uw interesse in mijn moto. De prijs voor de moto is slechts 3.000 Euro.

De moto is in een zeer goede staat. Het heeft geen technische of mechanische problemen. Geen motorproblemen. Het heeft geen krassen of deuken, geen verborgen gebreken.

Dit is een Nederlandse moto met Nederlandse registratie papieren en Nederlandse platen nummers maar ook met alle betaalde belastingen. Ik kocht de moto in Nederland toen ik als ontwerper en digitale kunstenaar werkte, met een sterke achtergrond in de kunst en ontwerp voor Luxury Superyacht markt, betrokken bij alle aspecten van het ontwerp van externe styling tot het interieur in een uitwisselingsprogramma. Ik verhuisde terug naar Schotland en had geen tijd om de moto te verkopen voordat het verlaten van de Nederland, dus ik ben het nu verkopen. Op dit moment is de moto in Glasgow, Schotland.

Indien u interesse heeft om mijn moto te kopen, zullen we een veilige en vlotte transactie hebben voor ons beiden.

Laat me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen van mijn moto, zodat ik kan uitleggen u meer over.

Met vriendelijke groet,
Richard


:+:+:+
 
Hij is niet erg creatief in z'n verhaal _O-


Moet wel zeggen dat het aantal taalfouten steeds minder wordt. Nog ff en ze komen met een geloofwaardig verhaal en dan ga je nog twijfelen ook.
 
Gezegd dat die maar zorgt dat de motor hier in NL komt dan schrijf ik hem om , betaal cash en breng hem wel even terug naar Glasgow :9
Heb een vermoeden dat hij dat niet wilt 8)7
 
Ik zou een berichtje terugsturen: nou moet ik toevallig volgende week in Glasgow zijn...
Heb ik een keer gedaan met een advertentie van een Duc 748. Dat ik in een plaatsje in de buurt moest zijn van waar de auto zou staan, dat ik dan wel gelijk kon komen kijken. Dan hoor je vervolgens niks meer, omdat in de ogen van de oplichter de truc in jouw geval niet werkt. Dan steekt hij er geen moeite meer in en gaat ie door naar een volgend slachtoffer, totdat er eentje zo simpel is dat ie er in trapt...
 
Iemand moet maar eens sturen in het engels dat hij in glasgow woont en dat het toch wel dicht in de buurt is om even langs te komen bij de eerste mail :)
ps: ik kan dit zelf niet doen omdat mijn e-mailadres geblokkeerd is :? Had nog nooit een account op die site gehad :')
 
Laatst bewerkt:
vier jaar geleden bood hij de dubbele vraagprijs voor mijn Daimler mk2 hij was toen scheepswerktuigkundige en wilde een cadeau voor zijn vriendin en zat op zee,
zijn agent zou komen betalen als ik de auto liet verschepen. DOEI zijn engels was toen uit dezelfde vertaalcomputer.
 
Ook online melding gedaan, dit soort gasten moet gestopt worden anders gaan er daadwerkelijk goedgelovigen voor duizenden euro's het schip in. Ik kan er ook wel mee lachen, zo knullig is het wel, maar met lachen stoppen we dit soort tuig never nooit. Zou toch knap lullig zijn als bv een dorpsgenoot meent een geweldige Suzuki te hebben gekocht voor 3000 euro's en jij zou al geweten hebben dat het een oplichterstruc was.....
 
Heb ik een keer gedaan met een advertentie van een Duc 748. Dat ik in een plaatsje in de buurt moest zijn van waar de auto zou staan, dat ik dan wel gelijk kon komen kijken. Dan hoor je vervolgens niks meer, omdat in de ogen van de oplichter de truc in jouw geval niet werkt. Dan steekt hij er geen moeite meer in en gaat ie door naar een volgend slachtoffer, totdat er eentje zo simpel is dat ie er in trapt...
Dat denk ik dus ook, maar misschien is het wel een optie om hem een shitload aan verzoeken en vragen terug te sturen met zijn allen. Als ie maar genoeg tijd kwijt is zonder iets te verdienen gaat de lol er misschien wel van af... (Dat denk ik overigens ook niet)
 
Hallo,

Ik maakte alle foto's met de moto.
Zoals vermeld in mijn vorige bericht, is de moto gelegen in Glasgow, Schotland. (De moto is op dit moment geplaatst in het transportbedrijf hechtenis). Ik liet hem daar, willen als we begrijpen de transactie dit bedrijf zal zorg dragen voor alle regelingen voor verzending, met inbegrip van de overdracht van fatsoen te maken op uw naam naar bij postkantoor. Het is veel gemakkelijker voor mij om de diensten die dit bedrijf is het aanbieden, omdat zij zal zorg dragen voor al het papier werk, met inbegrip van de koopovereenkomst tussen u en mij gebruik te maken. Het gebruik van dit type bedrijf geeft je de kans om de moto te inspecteren voordat ik de betaling voor.

Op dit moment ben ik in Scotland/Glasgow, heb ik hier weer aan het werk voor nog eens 6 maanden. Eenmaal moet je weten dat mijn moto is in perfecte staat, heeft geen technische of mechanische problemen. Het heeft geen krassen of deuken. Op dit moment heeft de moto Nederlands kenteken papieren en Nederlandse nummerplaten nummers. Zoals ik al zei in mijn eerste e-mail, ik ben ontwerper en digitale kunstenaar en ik wil deze deal te maken zo veilig mogelijk voor ons beiden.

De beste manier hoe ik voorstellen om deze transactie afwerking is op de diensten van een professioneel bedrijf dat ik al eerder gebruikt, toen ik een auto gekocht voor mijn vrouw uit Ierland. Ze zal het transport en alle andere noodzakelijke diensten te behandelen, zodat de transactie kan worden veilig en glad. De moto kan worden geleverd aan Nederland in 3-5 werkdagen. Ze kunnen de moto te leveren en ze kunnen ook instaan voor het registratiedocument voor transfer naar uw name bij postkantoor in Nederland, verliet ik de moto in de bewaring van de rederij. De monteurs van de levering bedrijf samen met de advocaten van het voertuig geïnspecteerd en documenten en alles was 100% in orde.

Allereerst heb je om mij uw verzendgegevens (volledige naam en adres ). Nadat ik uw gegevens ontvangen, mijn vrouw zal de levering bedrijf contact en maak de scheepvaart inschrijving in uw naam en adres. U krijgt een melding van de levering bedrijf ontvangen als een bevestiging dat de moto in hun hechtenis en ook u zult worden geïnformeerd met details over de levering en betaling. Na volgt u de instructies bedrijf en nadat u `ll stuur ze de betaling.
Zodra de moto komt is voor u, u hebt 7 dagen om de moto en documenten. Als jij niet tevreden bent met de koopwaar te inspecteren, zullen de agenten van de rederij met de moto en breng het terug naar Schotland op mijn eigen kosten en zij zullen u al uw geld terugkeren 100% in dezelfde moment. Ik denk niet nodig zal zijn, de moto is perfect, je liefde it. Als jij beslist te houden de agenten van de rederij zal alle documenten naar de moto dragen bij uw naam.

De levering kosten zullen worden gedekt door mij, ontvang ik een aanzienlijke korting omdat ik vroeger de dienst before. Ik hoop dat u tevreden bent met mijn manier van zakendoen. Als je gaat naar mijn voorwaarden te accepteren laat het me weten zodat we onze tijd niet verdoen.

Dank u voor uw tijd en een mooie dag verder.

Als u klaar bent om te beginnen met de transactie stuur me je:
- Volledige naam
- Afleveradres zoals hier:
Straat:
Stad:
Postcode:
- Telefoonnummer

- en een kopie van uw Identiteitskaart, Paspoort of Rijbewijs is vereist door het bedrijf te maken voor de levering van documenten.

Met vriendelijke groet,
Richard


Je zou maar zo dom zijn om een kopie van je id kaart af te geven zeg , dan ben je toch al flink de lul gok ik zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan