niet duur.

Laatst bewerkt:
Oh come on. 1 blik op de advertenties van deze gebruiker en je weet meteen genoeg toch? Advertenties van Zuijde - Speurders.nl

- Alle 84 (!!) advertenties in de afgelopen 6 uur
- niet geverifiëerd account
- thumbnails al meteen duidelijk overal en nergens gemaakt
- Verkoopt tractors, caravans, campers, trikes, motoren, dikke BMW's en Audi's, Ford Ka's en Twingo's.

Ik ben meestal een heel meegaand type, maar als je hier anno 2019 nog intrapt loop je heel ver achter de feiten aan.

Dus ja... "Luchtje aan." I mean, come on now!
 
Bedenk:
Als het te goedkoop lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!! :N

Adverteerder zit 21 dgn bij Speurders. Foute boel dus!!
 
Sneu, als je zo je geld moet verdienen...

Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Hij kopieert die advertentie zo'n beetje. Een audi die hij niet heeft van 32000 biedt hij dan aan voor 7000. En dan mail ik hem met "ik wil die audi kopen". Wat gebeurt er dan vervolgens?
 
Sneu, als je zo je geld moet verdienen...

Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Hij kopieert die advertentie zo'n beetje. Een audi die hij niet heeft van 32000 biedt hij dan aan voor 7000. En dan mail ik hem met "ik wil die audi kopen". Wat gebeurt er dan vervolgens?

Probeer het eens uit zou ik zeggen. Komt vast een of ander lulverhaal dat uitdraait op het moeten doen van een aanbetaling (aan een tussenpersoon wellicht), en daarna is de verkoper foetsie...
 
Als je hem wil kopen dan blijkt het voertuig in het buitenland te staan, verkoper kan wel een transport regelen voor je als je het geld overmaakt, (zogenaamd de gerenommeerde transporteur ) is dat gedaan hoor je niks meer.....

Als je wil komen kijken krijg je een adres dat net ff te ver weg is, bij München ofzo.....

Andere versie is dat verkoper op een booreiland werkt en hem wel op transport kan zetten als je het snel wil hebben, anders een maand wachten tot verkoper weer in Nederland is...

Etc. Etc.
 
Zoals ik het zie is het een hoop moeite voor een lage kans van slagen... Stel dat hij nog niets verkocht heeft, inmiddels een paar dagen aan het "werk" en hij zit al door de mand te vallen. Zo opvallend fout dat oplichting voor een kenner meteen opvalt zodat waarschijnlijk zijn advertenties offline gaan voordat er resultaten zijn. Lijkt een krantenwijk lucratiever... Vanuit iemands stoel gezien die gewoon werkt...
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, ik weet niet wat jij verdient maar ik denk dat hij maar 1 auto per twee maanden hoeft te 'verkopen' om een beetje rond te komen. Het get-rich-quick stukje gaat er een beetje vanaf, maar het zegt niks.
 
iemand deze adverteerder gemeld bij speurders?
Ja. Hoewel je daar geen handig pad naar hebt bij speurders. Er zou gewoon een "rapporteer gebruiker" knop bij moeten zitten of zo. (Zelfs hier op MF zit gewoon netjes een knopje "meld".) En dan krijg je een mailtje terug van Speurders dat ze streven naar vijf dagen beantwoordingstijd. Voelt lichtelijk amateuristisch aan, maar 't zal wel.
 
iemand deze adverteerder gemeld bij speurders?
Ja, maar ik denk dat ze pas ingrijpen bij 100+ meldingen.

Helaas kan je geen reactie geven bij je melding van wat er zoal aan die verkopert mankeert.
Nu zal de "speurdermod" niet zo snel zien wat er aan scheelt.
 
Die 'truc' van auto in München en transporteur, daar trap je toch niet in. 8)7
Er komen pas centen als je werkelijk de koopwaar hebt gezien. Straks zit er niet eens een motorblok in die auto...................:?
 
Ja, maar ik denk dat ze pas ingrijpen bij 100+ meldingen.

Helaas kan je geen reactie geven bij je melding van wat er zoal aan die verkopert mankeert.
Nu zal de "speurdermod" niet zo snel zien wat er aan scheelt.
Ja. Hoewel je daar geen handig pad naar hebt bij speurders. Er zou gewoon een "rapporteer gebruiker" knop bij moeten zitten of zo. (Zelfs hier op MF zit gewoon netjes een knopje "meld".) En dan krijg je een mailtje terug van Speurders dat ze streven naar vijf dagen beantwoordingstijd. Voelt lichtelijk amateuristisch aan, maar 't zal wel.
Ik had de motorfiets en vijfentwintig auto’s gemeld. Zat toch al vroeg aan de koffie.
 
Er hoeft er maar 1 in te trappen en mijnheer heeft een maandsalaris verdient. En ja er zijn meer dan genoeg mensen die daar vol inlopen. Inspelen op hebzucht werkt nu eenmaal zeer goed, en al helemaal bij Nederlanders, Of hebben jullie nooit afleveringen van 'opgelicht' gezien?
 
antwoord van de verkoper.

Re: Reactie voor uw Audi A4

Richard Millar <richardmillr@hotmail.com>5 januari 2019 om 03:03
Aan: "harried64@gmail.com" <harried64@gmail.com>
Mijn Nederlands is niet zo goed, ik ben met behulp van een online vertaler te lezen en te schrijven, dus het zou leuk zijn als je een beetje Engels kan spreken.

Dank u voor uw interesse in mijn auto. De prijs voor de auto is slechts 6.900 Euro.

De auto is in een zeer goede staat. Het heeft geen technische of mechanische problemen. Geen motorproblemen. Het heeft geen krassen of deuken, geen verborgen gebreken.

Dit is een Nederlandse auto met Nederlandse registratie papieren en Nederlandse platen nummers maar ook met alle betaalde belastingen. Ik kocht de auto in Nederland toen ik als ontwerper en digitale kunstenaar werkte, met een sterke achtergrond in de kunst en ontwerp voor Luxury Superyacht markt, betrokken bij alle aspecten van het ontwerp van externe styling tot het interieur in een uitwisselingsprogramma. Ik verhuisde terug naar Schotland en had geen tijd om de auto te verkopen voordat het verlaten van de Nederland, dus ik ben het nu verkopen. Op dit moment is de auto in Glasgow, Schotland. Ik ben ook verkopen omdat het zeer moeilijk voor mij om een Nederlandse wagen rijden op UK wegen. Zoals u weet wellicht, hebben de UK auto's het stuur aan de rechterkant. Dit is een Nederlandse auto dus, het stuurwiel is aan de linkerkant.

Indien u interesse heeft om mijn auto te kopen, zullen we een veilige en vlotte transactie hebben voor ons beiden.

Laat me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen van mijn auto, zodat ik kan uitleggen u meer over.

Met vriendelijke groet,
Richard


Lijkt me duidelijk, ik ga er verder ook niet op in, zonde van mijn tijd.
 
antwoord van de verkoper.

Re: Reactie voor uw Audi A4

Richard Millar <richardmillr@hotmail.com>5 januari 2019 om 03:03
Aan: "harried64@gmail.com" <harried64@gmail.com>
Mijn Nederlands is niet zo goed, ik ben met behulp van een online vertaler te lezen en te schrijven, dus het zou leuk zijn als je een beetje Engels kan spreken.

Dank u voor uw interesse in mijn auto. De prijs voor de auto is slechts 6.900 Euro.

De auto is in een zeer goede staat. Het heeft geen technische of mechanische problemen. Geen motorproblemen. Het heeft geen krassen of deuken, geen verborgen gebreken.

Dit is een Nederlandse auto met Nederlandse registratie papieren en Nederlandse platen nummers maar ook met alle betaalde belastingen. Ik kocht de auto in Nederland toen ik als ontwerper en digitale kunstenaar werkte, met een sterke achtergrond in de kunst en ontwerp voor Luxury Superyacht markt, betrokken bij alle aspecten van het ontwerp van externe styling tot het interieur in een uitwisselingsprogramma. Ik verhuisde terug naar Schotland en had geen tijd om de auto te verkopen voordat het verlaten van de Nederland, dus ik ben het nu verkopen. Op dit moment is de auto in Glasgow, Schotland. Ik ben ook verkopen omdat het zeer moeilijk voor mij om een Nederlandse wagen rijden op UK wegen. Zoals u weet wellicht, hebben de UK auto's het stuur aan de rechterkant. Dit is een Nederlandse auto dus, het stuurwiel is aan de linkerkant.

Indien u interesse heeft om mijn auto te kopen, zullen we een veilige en vlotte transactie hebben voor ons beiden.

Laat me weten als je nog steeds geïnteresseerd in het kopen van mijn auto, zodat ik kan uitleggen u meer over.

Met vriendelijke groet,
Richard


Lijkt me duidelijk, ik ga er verder ook niet op in, zonde van mijn tijd.
_O-_O-_O-:}:}:}
 
Bij de eerste zin haak je al af! .................'Mijn Nederlands is niet zo goed'..................... ja, ja :?:?
Who is talking?? Nigeria of Ghana....................:X:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan