Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Newbie's Voorjaarsrit 0.5 "Heleen waar was je pinpas?"

• Onderwerp starter Onderwerp starter micb
  • Startdatum Startdatum

waneer?

• zondag 14 maart

Stemmen: 21 77,8%
  • zondag 21 maart

Stemmen: 2 7,4%
  • zondag 4 april

Stemmen: 4 14,8%

• Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er dijkjes in zitten is het altijd goed . Voor mij is het overigens geen bezwaar om de GPS in te stellen en te gebruiken. Alleen weet ik helaas nog niet zeker of ik wel kan in verband met school. Ik laat het nog wel weten, het lijkt me wel leuk om mee te gaan

I.p.v. daar (bij jouw B) de pont te pakken, kunnen we ook een stuk dijk pakken?
Of is dit heel erg uit de richting?

Google Maps

da kan op zicht wel, maar dan wordt de route 80 km langer xD

Vraagje: Met slecht weer is het gewoon 1 week opschuiven ?
Hoop 't want wil jullie wel eens zien hoor!!

@bibilicious
Kunnen wij oprijden?

Laatst bewerkt:
Vraagje: Met slecht weer is het gewoon 1 week opschuiven ?
Hoop 't want wil jullie wel eens zien hoor!!

@bibilicious
Kunnen wij oprijden?

De 14e bedoel je? Ja hoor geen probleem. Spreken we af op de parkeerplaats naast de voetbalvelden? Tegenover de BP ( bij oprit A20 )
Als je snapt wat ik bedoel

Roep maar een tijd.

Mochten er nog meer vanuit Rdam meegaan en een linkje willen naar deze parkeerplaats dan hoor ik 't wel!

Ga ik nu weer ff verder werken

weersverwachting gaat de goede kant in
kans op zon en weinig kans op regen en +/- 8C

kunnen we de route tegen die tijd downloaden voor garmin?
net een zumo 660 besteld en kan het dan ff testen

Laatst bewerkt:
@ devilrider
ik heb geen mapsorce, ik zal deze week de definitieve route poste via maps. als iemand die over kan zetten in mapsource en naar mij toe kan sturen zet ik hem in de op.

zou jij dan voorrijder van de 2e ploeg willen zijn?

@ veccie.

als het giet, is het beter om hem een weekje op te schuiven, maar bietie regen moet niet uitmaken tog?

Laatst bewerkt:
@Micb
Omzetting in/naar Mapsource kan en wil ik hier wel doen . Het GPS rijden voor een tweede groep wil ik ook wel doen trouwens (zet de 'tragere' groep trouwens maar bij mij ). Zoals het er nu naar uit ziet zijn er geen rariteiten op komst met school en kan ik gewoon lekker mee .

als je tyre gebruikt kan alles
itn vind ik ook goed
en wat voorrijder betreft ik zou het wel willen proberen maar denk niet dat ik er geschikt voor ben

laatste keer dat ik voorop reed had ik de keuze uit 2 afslagen (nam de verkeerde)
net mn db-killer er weer uitgehaald en moest ff gas geven waardoor ik opeens niemand meer zag

@600RR
Hierzo eentje uit Amstelveen, hoor ik hier een FoodStrip momentje aankomen ?

@DevilDriver
Fouten maken doen we allemaal. Bij de winterrit reed ik ook fout op een bepaald punt . Geeft niet, blokje om en je komt er wel weer . Maar als je het liever niet doet, dan wil ik de taak wel op me nemen hoor

oke, ik heb hierzo de route in maps uitgestippelt.

Google Maps

(je moet diene link openen, en de rest er achter plakken in de adres baluk)

@ paul gelukkig dat jij mee kan, en ook bedankt dat je koprijder wil zijn. en de route wil omzetten voor de GPS

@ devilrider. als je wil mag je koprijden van de eerste groep, blijf ik gwn achter je rijden. voor als het fout gaat

Laatst bewerkt:
Jup, met Heleen... that makes 3 of us

hier heb ik nog even wat informatie over slotloevenstein, en de veerpont:

we kunnen parkeren op ongeveer 30meter van de vesting af. tenzij je met je zijspan komt, want t is alleen vrij in te rijde voor tweewielers.

Daar in de vesting zit een soort van lopend buffet abdij achtig iets. en je kan dr nog een rondje doen over de vestings muur, of languit in het gras gaan liggen bij de kruit toren (als het weer dat toelaat).

Je kan ook het kasteel in, maar da kost €8,50. ik vint t persoonlijk niet egt de moeite waard, en zeker het geld niet.

http://www.slotloevestein.nl/documents/museum.xml?lang=nl

De pont:

vertrekt 3x per uur :15, :35, & :55
de koste zijn €1,40
en met zijspan €2,30

contant betalen stellen ze altijd wel erg op prijs

AquaDordt BV - Veerdienst de Biesbosch: Kop van't Land - Brabantse Oever

@micb
Ergens morgen/overmorgen zal ik de route wel omzetten voor GPS

@600RR
Vergeet jansen007 en DevilDriver niet . Bij de rit van 18-04 staan ze namelijk ook al erbij voor de foodstrip .

voor de Rotterdammers e.o onder ons.
Is dit wellicht een mooi verzamelpunt? Parkeerplaats recht tegenover de BP aan de Capelsweg.
Evt ook nog een mooie gelegenheid om even te tanken.
Vanaf daar is het een half uurtje naar Meerkerk ( Wat volgens mij het beginpunt was toch? )

@micb
Ergens morgen/overmorgen zal ik de route wel omzetten voor GPS

@600RR
Vergeet jansen007 en DevilDriver niet . Bij de rit van 18-04 staan ze namelijk ook al erbij voor de foodstrip .
Gezellig!

Net eff m'n PP 2ct ingereden.. nog nooit gehad deze banden.. maar zelfs met deze kou worden ze behoorlijk warm!

Nou heb ik ook niet zachtjes gereden

Net eff m'n PP 2ct ingereden.. nog nooit gehad deze banden.. maar zelfs met deze kou worden ze behoorlijk warm!

Nou heb ik ook niet zachtjes gereden

Fijn rubber he! Heb ze ook onder mn KTM liggen en gaan gelukkig langer mee dan de dunlops die er standaard onder zaten (2000km )

Fijn rubber he! Heb ze ook onder mn KTM liggen en gaan gelukkig langer mee dan de dunlops die er standaard onder zaten (2000km )
Dat is wel heel kort!

Ik had brigestone bt002's... die gingen ook heel hard..

Laatst bewerkt:
Dat is wel heel kort!

Ik had brigestone bt002's... die gingen ook heel hard..

Die 2ct bandjes gaan langer mee laatste keer 6000 km, dat zijn betere getallen. Net 10k gereden met mn motor en al aan de 3de achterband. Gelukkig kosten die dingen niets

Die 2ct bandjes gaan langer mee laatste keer 6000 km, dat zijn betere getallen. Net 10k gereden met mn motor en al aan de 3de achterband. Gelukkig kosten die dingen niets
Met zo'n ktm gaat het sowieso harder normaal gesproken

Status
Niet open voor verdere reacties.