Newbie

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeX 2.1

Die hard MF'er
4 feb 2002
285
69
Yo, had me al aangemeld,maar nog niet voorgesteld, ben marcel 36 jaar tig jaar mijn rijbewijs, eerst fiets was een HD Electra uit 84, toffe fiets,maar ga binnen kort een motor kopen ws een honda deauville voor woon/werk verkeer, lees veel positieve reacties... heeft iemand nog een copytje uit de moto73 van 1998 no 4 en 11 ?? Thnks...
c.u. :]
 
\'k heb hier geen test, wel praktijkervaring. Fijne fiets!! :] :} :} :]

Kijk voor meer info ook maar eens op:

http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Honda+Deauville+Club (www.clubs.nl/community/default.asp?club=Honda+Deauville+Club)

of

www.deauville.nl

Suc6!
 
**Lara** ? Commentaar?

Saaie fiets? Dat moet ieder voor zich weten. Ik kan persoonlijk niet warm lopen voor een HD of andere choppers. Sommige racemotoren vind ik ook lelijk, vooral die met een drukke print.
Iedereen koopt die fiets die bij hem/haar past en die voor hem/haar het lekkerste rijdt.

Ik heb voor de Deauville een GSX 600F gehad, was ook een lekkere motor!
Maar bij de GSX kreeg ik te veel last van de handicap aan mijn handen. Ik heb voor de Deauville gekozen omdat ik er op zit alsof hij voor mij persoonlijk gemaakt is. De Deauv heb ik aangepast door er een cruise controle (lees gas vasthouder) op te zetten dit scheelt een hoop voor mij.
Ik ben zeer tevereden met mijn Deauv en heb er al heel wat km mee gereden en hij kan OOK ECHT rap zijn, dat ligt aan mijn rechterpols die ik niet altijd onder controle wil hebben *D

Nognietingebruik: Zal mij jeuken wat jij of een ander van een Deauville vindt. Iedereen heeft zijn eigen smaak en voorkeuren en dat moet je (leren) respecteren.
 
Ik vind niet alle motoren op deze site even mooi zijn, maar dan houd ik meestal m\'n bek. Maar misschien wel een leuk idee voor de vrijdagavond; elkaars fiets afzeiken 8-)
whehehehe , is idd ook een optie, maar niet bevorderlijk voor de vriendschap en het forum
 
Euh.. dat van die dullville zijn dus niet mijn woorden, maar iets wat ik in dat blad heb gelezen.
Was geloof ik de Superbike magazine dus zo serieus hoef je dat ook niet te nemen.
Ik heb zo\'n deuville nog nooit van dicht bij gezien dus ik kan er niet over meepraten.
 
Euh.. dat van die dullville zijn dus niet mijn woorden, maar iets wat ik in dat blad heb gelezen.
Was geloof ik de Superbike magazine dus zo serieus hoef je dat ook niet te nemen.
Ik heb zo\'n deuville nog nooit van dicht bij gezien dus ik kan er niet over meepraten.
|( hou dan je mond
 
Laatst bewerkt:
De agressiviteit hier......... |(
Als je niet weet waarover je praat kan je beter je mond houden... das mijn mening.
TurboTeunis: het is een DEAUVILLE.
Nu graag gewone opmerkingen en geen stompzinnige opmerkingen of een fiets al dan niet lelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan