Nette Alpinestars combi zwart maat 50

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieluh

MF veteraan
15 jun 2006
9.667
1.871
Maasbree
Wegens overstap naar overall is mijn alpinestars combi over.

Het is een maatje 50, ik ben zelf ongeveer 1,80m en 75kg. Vraagprijs is € 340,00

Zitten geen beschadigingen of krassen/slijtageplekken op (behalve op de kneepads dan)

Fototjes:
DSCN6562.jpg

DSCN6563.jpg

DSCN6564.jpg

DSCN6565.jpg

En op de motor:
kneedown.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi pak, maar ook hier alleen intresse indien de prijs flink omlaag gaat.

hoewel het een mooi pak is, worden er tussen de 4 en 500 euro al nieuwe pakken aangeboden van de bekende merken... dus dan is het verschil me te klein.
 
Mooi pak, maar ook hier alleen intresse indien de prijs flink omlaag gaat.

hoewel het een mooi pak is, worden er tussen de 4 en 500 euro al nieuwe pakken aangeboden van de bekende merken... dus dan is het verschil me te klein.

Over de prijs kan natuurlijk gepraat worden, begin gewoon hoog hier omdat er toch altijd flink wordt afgedingt.

Pb me anders je prijs dan kijk ik wat ik ermee kan, maar verwacht niet dat ik 100 euro omlaag ga. Heb al via mail/pb een aantal gegadigden moet alleen passen natuurlijk...
 
Jammer dat je niet meer wil zakken... ik vind de prijs ook te hoog nu, ben het met MaartenP wel eens.. dan gaan we eerst maar eens kijken op de beurs.
 
Jammer dat je niet meer wil zakken... ik vind de prijs ook te hoog nu, ben het met MaartenP wel eens.. dan gaan we eerst maar eens kijken op de beurs.

Volgens mij staat er dat ik WEL met de prijs wil zakken, maak voor 250 euro gaat ie gewoon de deur niet uit.

Dan kun je net zo goed een FLM of ander goedkoop pakje halen in duitsland....

Ook op de motorbeurs zul je voor 250 euro geen alpinestars combi vinden...
 
Mooi pakkie, Jammer dat deze student even geen geld heeft ;) Interesse in ruilen tegen wat meuk van een gsx-r 89 'er?
Dus KICK!
 
Mooi pakkie, Jammer dat deze student even geen geld heeft ;) Interesse in ruilen tegen wat meuk van een gsx-r 89 'er?
Dus KICK!



staat wel mooi bij de grijs/zwarte brommert :Y

echte ''studenten'' actie hè , ouwe meuk inruilen _O- _O-
 
Zonde dat je aan het andere eind van het land woont (Amersfoort), anders was ik even langs komen fietsen om te kijken ;)
 
Mozes kriebel Mieluh....je hebt weer mazzel met je potentiele geïnteresseerde :Z

Dat ze lekker wachten op de beurs en er daar achter komen dat de prijs toch nog niet zo gek is .... :X

KICK
 
Tja voor dit relatief weinig geld heb je wel kwaliteit. Koop is een nieuw pak voor dat geld... kan je binnen een jaar flink motorrijden je pak weg gooien ;) Maar daar komt iedereen vanzelf wel achter toch!? ;)
 
Mozes kriebel Mieluh....je hebt weer mazzel met je potentiele geïnteresseerde :Z

Dat ze lekker wachten op de beurs en er daar achter komen dat de prijs toch nog niet zo gek is .... :X

KICK

Ben het ook niet anders gewend op MF, daarom ook een hogere vraagprijs neergezet, maarja, zit niet op hete kolen dus ga het niet voor 3 tientjes weg doen...
 
Kickje nogmaals net voor het weekend, pak mag voor 300 weg, lijkt me toch een goeie prijs, pak is echt als nieuw..
 
Heeeel misschien gaat mijn zomervakantie nie door ene dan hou ik me aanbevolen! maar tot dan... hou je niet bezwaard het te verkopen:P (kikkerdekik)
 
Mocht er iemand komen wordt hij verkocht, zoniet mag je ham natuurlijk overnemen....



maar gaat het niet altijd zo met verkopen?? ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan