N+1 - hoeveel motoren heb jij

Hoeveel motorfietsen heb je?

  • 1

    Stemmen: 81 37,2%
  • 2

    Stemmen: 65 29,8%
  • 3

    Stemmen: 23 10,6%
  • 4

    Stemmen: 21 9,6%
  • 5

    Stemmen: 9 4,1%
  • 5+

    Stemmen: 19 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    218

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
2 weken geleden kreeg ik opnieuw een acute aanval van het N+1 virus en kocht ik mijn derde motorfiets zonder dat ik er eigenlijk echt naar op zoek was.

Ik ben vast niet de enige die bevangen is door deze ziekte. Dus hoeveel motoren hebben jullie? Welke motoren en hoeveel rij je er mee? Wat is je record aantal dat je ooit had?

1408695
 
Ik heb maar 1 motor...
Dat heeft meer met de financiën te maken eigenlijk 🤔

Anders zat ik ook ruim aan de 5+.

Het maximum wat ik gehad heb tegelijkertijd is 2!
 
Ik heb tijdelijk geleid aan het N-1 syndroom. Ik had 3 motoren waarvan ik er eigenlijk maar 2 gebruikte en nummer 3 in de weg stond. Die is dus weg.
 
Had er ooit 4, maar ben toch maar terug gegaan naar 1 .
Kon je kont haast niet meer keren qua motoren en losse onderdelen in de garage.
Kan nu zeer ruim sleutelen en de onderdelen neerleggen mocht dat nodig wezen.
Garage is nu geordend en netjes .
tzt misschien eens een opknap CBR400rr/VFR400rr oid .
 
Ik heb er 1, maar ik zou opzich wel een leuk hobby projectje willen om mezelf het sleutelen eigen te maken.
 
Op dit moment heb ik 2 motoren, maar een paar maanden geleden waren het er 4. De motoren die ik weg gedaan heb reed ik nooit mee.
 
Ik heb er 4. En een hele partij onderdelen om nr5 van te gaan creëren.
Nou sleutel ik graag aan de wat oudere motoren, dus 3 van m'n motoren komen uit eind jaren "70, de onderdelen ook.
Ik rij het meest op m'n ZRX 1100 R en de Z650 uit '78. Die uit '77 ben ik aan het restauren en is bijna klaar, die uit '79 staat te wachten op een grondige reiniging van de carb's, loopt op 3 poten nu.
 
nu 2, 1 voor de straat en een voor op het circuit. Hoogste aantal is 3, maar dat was een overlap bij aan- en verkoop van een paar dagen...
 
Wat staat er bij ons thuis in de schuur: R1, R125 en CBR600RR.
Zit me wel te bedenken wat deze info zou kunnen betekenen voor het boevengilde 8)7
Bij nader inzien, ehhh 0.
 
In december vorig jaar had ik 1 project motor en nu heb ik er 3. Meer komt er ook niet in, anders moet er spul naar buiten voordat ik goed kan sleutelen.
 
Heb er 2.
Een 500cc als commuter bike om alles mee te kunnen doen en de 125cc voor rond om de kerk op de mooie droge zomerdagen/avonden te genieten.
Voorheen lange tijd 1 zware motorfiets gehad, maar kwam er na 30 jaar achter dat ik het motorrijden liever wilde opsplitsen.
En als je iets prettigs wilt opsplitsen dan heb je toch echt meer dan 1 machine nodig. Ha ha ha ha.
Fijn weekend allemaal.
 
Ik heb 2 motoren, een luxe- en werkpaard alhoewel het op de luxe paard (888) best hard werken is....
 
Momenteel 2,

Yamaha R6 en sinds kort mn 900RR project, eerst die rijdend maken maar heb een ander huis gekocht met een hele verdieping als garage (Souterrain;)) dus ben er bang voor:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan