MTB/van der Ven zijspannen-topic!

Breed traag duits hok.

  • Hoera, weer een Beemer erbij!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Kras op met je mof!

    Stemmen: 1 3,3%
  • Maakt me niet uit, als het maar 3 wielen heeft.

    Stemmen: 8 26,7%
  • Pfffffffffffffffff weer een poll.

    Stemmen: 7 23,3%
  • Waar heeft die gek het over?

    Stemmen: 5 16,7%
  • Welkom Bosso, je lijkt me een geschikte peer.

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Maar goed, het bonkt,rammelt,rookt en ............... remt!

Ik zit nu alleen nog met een stukje vrije slag in de remcilinder waarvan ik niet meer weet of dit zo hoort of niet. En verder, Brembo RVS remschijf van achteren. Tja, RVS is nou niet het beste frictie materiaal.
 
Het span staat nog wel in de weg zelfs voor die centen!

600 is een mooi bedrag snel verkopen zou ik zeggen.
 
650 Pleuro is meer dan genoeg. Ik heb mijn v.d. Ven gekocht voor 2350,- En voor dat geld zat er ook nog eens een motorfiets aan vast.

Verrekte handig zo'n motorfiets, om een zijspanbak over grotere afstanden te verplaatsen. ;)
 
Laatst bewerkt:
650 Pleuro is meer dan genoeg. Ik heb mijn v.d. Ven gekocht voor 2350,- En voor dat geld zat er ook nog eens een motorfiets aan vast.

Verrekte handig zo'n motorfiets, om een zijspanbak over grotere afstanden te verplaatsen. ;)
Yep blijft een heel gedoe ;)
 
Effe zoeken bespaard al een bakje euro’s

Ik was degene die de 600 had geboden, maar ik vind de zijspan te grooooot voor aan de Guzzi.
 
Effe zoeken bespaard al een bakje euro’s

Ik was degene die de 600 had geboden, maar ik vind de zijspan te grooooot voor aan de Guzzi.

Het zijn wel grote bakken ja. Maar een Guzzi moet er mee overweg kunnen, want mijn BMW met 70 PK kan het ook. Overigens is het bod op MP verhoogd naar 750 pleuro. Mijn advies; verder zoeken.
 
Het ging mij niet over het gewicht dat zou wel gaan, ik vind het een te grote bak, dus we kijken verder.
En er zal best wel een nieuwe eigenaar komen voor deze zijspan.
 
Dan valt alles af. Voor elk zijspan dat je er regelmatig af wil halen moet je een dolly maken om te de- monteren. Het zit altijd net vier bouten en een stekker.
 
Ik had een bod gedaan op de vd Ven op Mp nu eindelijk krijg ik reactie van de verkoper.
Inmiddels heb ik een ander span gekocht dus niet meer nodig
Maar ik kan er om komen dus nog een zijspan in de schuur!
Heeft iemand nog interesse in een volgens mij originele vd Ven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan