Tja, die 1300GS werd/wordt op dit forum in het Grote GS topic afgebrand.Kawasaki marktleider 2024 na recordjaar voor alle motorverkopen - Nieuwsmotor.nl
Na een zinderende eindstrijd is Kawasaki alsnog marktleider 2024 van de Nederlandse motormarkt geworden, door Yamaha 13 stuks voor te blijven.nieuwsmotor.nl
Tot op de laatste dag werden er nog zakelijk kentekens geregistreerd...
En BMW verkoopt gewoon lachend weer de GS als topverkopend model
“Wij wisten het niet maar klaarblijkelijk koop je op woensdag je nieuwe motor!”De traditie gaat door! Dit jaar werd het nog spannend of het ging lukken, aangezien de site van de RDW tot halverwege de maand problemen had om mijn queries te verwerken. Gelukkig vorige week opgelost en kon ik de RDW open data analyseren.
Spannend was het dit jaar ook op andere vlakken. Tot vorige week waren er nog vier merken die 2 aan 2 streden om hun plekje in de top 10.
Veel leesplezier en iedereen alvast veel vellige kilometers en veel nieuwe motoren in 2025
HIER vind je alles over de motorverkopen van 2024
Bmw doet het wel goed voor de zakelijke koper, je kan meteen voor 3 of 5 jaar aan onderhoud bij de motor aftikken en mogelijk nog als extra aftrekpost gebruiken.Kawasaki marktleider 2024 na recordjaar voor alle motorverkopen - Nieuwsmotor.nl
Na een zinderende eindstrijd is Kawasaki alsnog marktleider 2024 van de Nederlandse motormarkt geworden, door Yamaha 13 stuks voor te blijven.nieuwsmotor.nl
Tot op de laatste dag werden er nog zakelijk kentekens geregistreerd...
En BMW verkoopt gewoon lachend weer de GS als topverkopend model
Zoveel zakelijke rijders zijn er niet hoor!Bmw doet het wel goed voor de zakelijke koper, je kan meteen voor 3 of 5 jaar aan onderhoud bij de motor aftikken en mogelijk nog als extra aftrekpost gebruiken.
Alhoewel ik wel fan ben van underdog wordt mijn volgende motor toch een uit de top 5. Geen zin meer in gedoe over onderdelen of een merk wat dreigt om te vallen.
zeikerds heb je overal. Heeft ook weinig zin om als iemand die er wel positief tegenover staat te gaan reageren op negatieve berichten. Dus ik denk dat er best wel 1300GS rijders aanwezig zijn hierTja, die 1300GS werd/wordt op dit forum in het Grote GS topic afgebrand.
Blijkbaar zijn die 800 kopers niet aanwezig op dit forum.
En ook gewoon met het hele team!
Er is natuurijk geen uitgebreide lease markt voor motoren.Zoveel zakelijke rijders zijn er niet hoor!