Motorrijles: Kletsen over lessen #16 oefening baart kunst

Meestal is eerst ingeving goed was de tip van de rijschool
Zie ik zelf ook in proef examens online dus dat klopt wel.
Heb met vrachtwagen theorie dit dus ook aangehouden en toen geslaagd

Achja gewoon vlug weer op gaan en dan komt het vast goed ;)

Ik wist het en weet het, ik ben 2x eerder opgeweest voor theorie voor de scooter en auto. Toen had je nog de ouderwetse zaal met iedereen erin plus een x tijd per vraag om te antwoorden. Omdat je nu op je eigen tempo kan werken was ik een beetje van de leg. Klinkt erg stom, maar doordat ik zoveel tijd per vraag had ging ik meer en meer twijfelen. Ik ga straks even kijken wanneer er weer plek is, maar dat zal volgende week nog niet zijn gok ik zo :+
 
Dus we kunnen verder voor de AVD, het is ook nog even wachten op mijn gezondheidsverklaring..
Ik wacht al vanaf 20-9-‘18 op reactie op mijn gezondheidsverklaring en heb net gisteren gezien dat de status is veranderd naar dat ze ermee bezig zijn...8)7
 
Ik kom me ook weer melden hier :)
Zat wel al in het oude topic maar ben even afwezig geweest :$

Ik heb vrij lang over mijn avb gedaan maar 26 September heb ik eindelijk mijn examen gehaald :)
In December heb ik mijn theorie examen gedaan en gehaald.

Vandaag had ik mijn eerste avd les, de laatste keer dat ik gereden heb was 26 September.
Ik had ruzie met mijn broek en was dus te laat..
Gelukkig waren ze er nog, alleen was het gelijk opstappen en wegrijden (andere motor dan de avb lessen).
Moet zeggen dat het voor de eerste keer op de weg best goed ging.
Was wel even wennen op een andere motor maar ging uiteindelijk wel wat beter.
Kijken ging goed, bochten vond ik spannend en moet ik wat relaxter in worden. En moet erop letten dat ik wat vlotter ben soms.
Volgende week weer les en kan bijna niet wachten :D
 
Ik heb hier nog een toegangscode voor online oefenexamens van LENS verkeersmiddelen, staat nog voor ruim 2 uur gratis oefenen op.

Ik heb er mijn examen ook mee gehaald, oefenexamens lijken aardig op de CBR examens.

Iemand interesse?
 
Peter was de eerste die reageerde, dus de code is aan hem gegeven.

Veel plezier ervan en succes!
 
Ach hij ging prima , examinator vond alleen dat ik voor ik begon een te grote bocht maakte met erin rijden.
2e keer was die wel goedgekeurd maar kreeg de opmerking ja wat meer met je lichaam bewegen.
Mijn antwoord ja dat is leuk als je geen pijn aan je rug hebt _O-

Maarja al was die afgekeurd dan wat he nog 6 van 7 goed en slagen is slagen he *O*
Net mail gestuurd voor AVD of ze die niet toch al kunnen plannen zonder theorie want de 5e theorie en door de sneeuw loopt CBR achter en aangezien mn motor klaar staat wil ik op zn minst zo snel mogelijk plannen O-)
 
Ach hij ging prima , examinator vond alleen dat ik voor ik begon een te grote bocht maakte met erin rijden.
2e keer was die wel goedgekeurd maar kreeg de opmerking ja wat meer met je lichaam bewegen.
Mijn antwoord ja dat is leuk als je geen pijn aan je rug hebt _O-

Maarja al was die afgekeurd dan wat he nog 6 van 7 goed en slagen is slagen he *O*
Net mail gestuurd voor AVD of ze die niet toch al kunnen plannen zonder theorie want de 5e theorie en door de sneeuw loopt CBR achter en aangezien mn motor klaar staat wil ik op zn minst zo snel mogelijk plannen O-)
Kalm blijven …
Is een allereerste vereiste voor een verkeersdeelnemer ;)
 
Ja dat sowieso , maakte me ook echt geen zorgen dat ik het niet ging halen dus dat scheelt :P
Ben meer van het principe als het niet zo is dan is het niet zo 8)7
 
Was inderdaad prachtig zonnige winterweer.
Alleen de langzame slalom opnieuw moeten doen maar alles verrichtingen gehaald en was dus in minuut of 5 klaar met AVB *O*
Nu weekje wachten en dan theorie en AVD aanvragen

Gefeliciteerd! Op naar de volgende stap, hoop dat hun achterstand meevalt voor je. ben benieuwd.
 
Hoppaa, zojuist het AVB examen ingepland voor me A2, en alle lessen er voor. 4 April mag ik het gaan proberen! En dan zo snel mogelijk door voor AVD.

Er staat nu 8 uur les ingepland voor de AVB, als dit te veel blijkt te zijn dan wordt een deel gebruikt voor AVD. Had verwacht minder nodig te hebben.

MatthijsP
Lessend rijbewijs: A2
Eerste rijles: 02 Maart 2019
Theorie: NVT
AVB: 4 April
AVD: Niet bekend
Rijschool: Van Buuren Ermelo
 
Gefeliciteerd :)
Dat verwacht minder nodig te hebben dat had ik zelf ook maarja die rijscholen willen natuurlijk dat je slaagt want dat is goed voor jezelf en voor hun.
Had 5 blokken van 100minuten en uiteindelijk voor mn gevoel veel te veel want na 3 blokken beheerste ik alles al.
Maar ach laten we eerlijk zijn als we straks die A op het pasje hebben dan boeit het niet of je nu 1000 of 1500 hebt uitgegeven eraan 8)7

Nu maar lekker lessen en de updates zien we wel voorbij komen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan