A2Racer
MF'er
Het waren niet telkens dezelfde. Met name bij die proeflessen, een keer ging ik mijn eigen ding doen en ik zag de proeflesser wel vijf keer op de grond .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Velen zijn geroepen, maar weinigen zijn uitverkoren .Ik gun iedereen het plezier van motorrijden maar ik denk dat je je dan ook wel moet afvragen of het wel iets voor je is... Zeker op een motor waar je al kwetsbaarder ben. Dat je moeite heb met autorijden tot daar aan toe, maar een autorijbewijs is over het algemeen ook handiger dan een motorrijbewijs
:Eens:Al hoewel, dan ben je volgens mij nog niet meteen gebuisd maar heb je gewoon een poging gebruikt .
Als het na 10 lessen nog gebeurt, dan misschien wel ja. Maar stel je hebt uberhaupt geen autorijbewijs, niet zo handig met de koppeling/gas dus, dan kan het snel gaan. En dat je die voorrem niet in moet knijpen in een bocht is ook iets wat je net moet weten.Ik gun iedereen het plezier van motorrijden maar ik denk dat je je dan ook wel moet afvragen of het wel iets voor je is... Zeker op een motor waar je al kwetsbaarder ben. Dat je moeite heb met autorijden tot daar aan toe, maar een autorijbewijs is over het algemeen ook handiger dan een motorrijbewijs
Gebuisd? Daar heb ik andere associaties bij ?Laatste les voor het examen. Bij het tegenleunen voor de halve draai en het achtje ging ik nu voor de lol met twee billen van het zadel naast de motor hangen. Daarbij lukte alles soepel, maar voor het examen moest ik niet gaan overdrijven van de instructeur.
Bij het wegrijden uit het parkeervak ging een medelesser weer te grond, dat is nu al bijna 10 lessen op rij. Bij mij nog niet gebeurd , het zou wel tragisch zijn als het op het AVB examen voor het eerst gebeurd. Al hoewel, dan ben je volgens mij nog niet meteen gebuisd maar heb je gewoon een poging gebruikt .
Ik ken wel pijpen, dat heeft ook met buizen te maken toch?Gebuisd? Daar heb ik andere associaties bij ?
ja, ben je daar dan ook goed in Lert ...Ik ken wel pijpen, dat heeft ook met buizen te maken toch?
Als je iets wil voorstellen of vragen mag je dat ook direct doen hoor, hoef je me niet voor te paaien met complimentjes.ja, ben je daar dan ook goed in Lert ...
Foutjes maken is minder belangrijk dan hoe je ze oplost. Veilig en vlot, kijken ze naar.50 rijden waar je 60 mocht en een keer links-af gegaan waar de examinator rechts zei. En toch geslaagd
Ja, eens, maar bij een opstapdag leggen ze vaak al wel de basics uit neem ik aan. Bij mij was het in ieder geval "nooit remmen in de bocht" en eerst op de koppeling een recht stuk uitrijden.Als het na 10 lessen nog gebeurt, dan misschien wel ja. Maar stel je hebt uberhaupt geen autorijbewijs, niet zo handig met de koppeling/gas dus, dan kan het snel gaan. En dat je die voorrem niet in moet knijpen in een bocht is ook iets wat je net moet weten.
Ik ben zelf wel kritisch op mijzelf, vorige les ging naar mijn idee echt ruk, instructeur zei dat het best meeviel. Altijd lastig te peilen hoe een examinator kijkt... Inmiddels niet meer over de verhogingen gereden? :DExaminator zei dat het wel wat rommelig ging, maar verder goed was.
Nee hoor De eerste 1000km zit er op en het ergste wat me is overkomen is dat ie bij wegtrekken van z'n 2 naar z'n vrij schoot. Hoop gejank. Naja, en m'n eerste verbaal en een platte band dan.Inmiddels niet meer over de verhogingen gereden? :D
O ... wat gaat het worden?Een BMW F800 stuurt heerlijk kan ik je vertellen. Genoeg pit en speels zat. Bijna jammer dat die van mij weg gaat.
F900O ... wat gaat het worden?
O ... wat gaat het worden?
Was het maar zo'n feest. Nee een Husqvarna Norden 901. Morgen proefrit.
Ik ook. De 16m2 kan er wat van!Gebuisd? Daar heb ik andere associaties bij ?