Motorrijder ergert zich aan kleurrijk asfal

"OFFTOPIC???"

Kerel... Dit is juist on topic! :Y

Want heel eerlijk... Mijn tolerantie gaat met rasse schreden achteruit door al deze achterlijke onzin.

Proud member of LHBTIQBEAHBDHNCRJBXS!

NOU EN? :( WIL JE EEN FUCKING STICKER?! |(
Tja, om heel eerlijk te zijn heb ik het principe achter "integreren door provocatief anders te zijn" ook nooit zo begrepen.

Ik zie alleen niet helemaal wat daar nou de relatie mee is met rijden. Verf op de weg is voor mij net zoiets als zand op de weg: aanpassen, rustig overheen rijden en het weer achter je laten.
 
Tja, om heel eerlijk te zijn heb ik het principe achter "integreren door provocatief anders te zijn" ook nooit zo begrepen.

Dit bedoel ik dus eigenlijk te zeggen, maar kan soms wat lomp en geïrriteerd uit de hoek komen als het om dit soort onderwerpen gaat.
 
, niet als een uitgesmeerde doos smarties op straat... Ik heb niks tegen homo's lesbienes, en alles wat er verder bij komt kijken, ieder zijn eigen. Maar ik heb niet de behoefte om er elke dag met de neus erop gedrukt te worden door dat soort geklieder op straat of die gaypride gedoe... Wat ik al zei, je hebt ook geen hetero fietspaden zebrapaden en hetero pride.

je zin begon zo veelbelovend ;)
 
je weet als motor rijder dat je niet op de witte strepen moet rijden als het regent . met die gekleurde weg vlakken en strepen is het oppassen.
 
Ongeacht of je het mooi of gevaarlijk vindt: we zitten met z'n allen vaak genoeg te klagen over allerlei afleidende zaken in het verkeer (meestal smartphones, maar kunnen ook andere dingen zijn). De overheid controleert hier (soms..) ook op en beboet hiervoor.
Waarom diezelfde overheid het dan verzint om bewust afleidende (voor sommigen zelfs verwarrende) zaken te introduceren in het wegbeeld...?
Het verkeer is een serieuze aangelegenheid. Dat moet je niet gebruiken voor zaken die totaal niets met verkeer te maken hebben.
 
Zit 's nachts ook vaak zat op de motor. Je hoeft alleen maar onverwachts een bui over te krijgen, terwijl je in een omgeving bent die je niet kent



je was me niet echt verantwoording verschuldigd hoor
 
Ongeacht of je het mooi of gevaarlijk vindt: we zitten met z'n allen vaak genoeg te klagen over allerlei afleidende zaken in het verkeer (meestal smartphones, maar kunnen ook andere dingen zijn). De overheid controleert hier (soms..) ook op en beboet hiervoor.
Waarom diezelfde overheid het dan verzint om bewust afleidende (voor sommigen zelfs verwarrende) zaken te introduceren in het wegbeeld...?
Het verkeer is een serieuze aangelegenheid. Dat moet je niet gebruiken voor zaken die totaal niets met verkeer te maken hebben.
heb je wel eens gezien wat de matrixborden die 'snachts niets aan het doen zijn allemaal voor afleidende lichtflits en blijvend brandende pixels hebben, gaat het ook nog es over borden van tonnen
 
Ik rijd al 37 jaar over witte strepen, ook als het nat is.
Maar voor een noodstop of hellingshoek niet ideaal. ;)

Geen rijexaminator die constant over wegmarkeringen rijden zal tolereren. :)
 
Van die vent heb je maar 1 keer last gehad toch
Nee twee keer. _O-
Voor het derde examen maar een andere rijschool en regio gekozen. :+

Na het eerste examen was een deel van zijn opsomming dat ik over de onderbroken lijnen reed op de snelweg.
Daar moest ik toch echt tussendoor om van baan te wisselen. :')
 
Maar voor een noodstop of hellingshoek niet ideaal. ;)
klopt, maar toch gaan er naar mijn stellige overtuiging meer mensen onderuit omdat ze op een witte streep of putdeksel verkrampen (uit angst om te glijden omdat we altijd leren dat zoiets heel glad is) dan door de zuivere technische kwaliteiten van die ondergrond.
 
klopt, maar toch gaan er naar mijn stellige overtuiging meer mensen onderuit omdat ze op een witte streep of putdeksel verkrampen (uit angst om te glijden omdat we altijd leren dat zoiets heel glad is) dan door de zuivere technische kwaliteiten van die ondergrond.
mijn idee ook. zodra de witte strepen in zicht zijn doemt het spookscenario op dat je finaal onderuit gaat op die strepen. als je beheerst rijdt kan je er rustig overheen. maar wat al eerder aangehaald is, tis niet aan te bevelen met rijles of examen om erover heen te rijden. Soms als ik af sla linksaf/rechtsaf gebeurd het dat ik oversteekplaats volledig neem over de witte strepen, tot nu toe nooit iets vernomen dat de motor onder mijn kont weg wilde glijden. Ook filteren in de file, hoe vaak rij je dan niet over de volle lengte van die witte strepen. Af en toe voel ik de achterkant wel es trekken als ik erover rij, maar dan is het een kwestie van rustig blijven, aanvoelen wat de motor doet, en rustig doorrijden. kleine lichte stuurcorrectie doen om dan naast de streep te komen is al voldoende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan