Motorrijder ergert zich aan kleurrijk asfal

Je zal maar op je bekkie gaan als zo'n pad glad word door de regen, en dan?
Kijkt er dan niemand meer vooruit?
Het kerkhof ligt ook vol met mensen die voorrang hadden en niet vooruit keken...
Je moet wel een moron zijn om op zo'n opvallend ding je motor onderuit te remmen of sturen. je weet er alles van wat er aan gaat komen
 
Coatings
De MAG maakt zich ook zorgen over de uitvoering van het schilderwerk. „Je hebt coatings die stroef zijn, maar at desastreus aflopen.

stel je voor dat je een artikel na (laat) leest , lijkt wel een whatsapp groep zo . :W

geen probleem is goed leesbaar omdat het geen probleem is achter elkaar aan zo is zo door te lezen moet kunnen.
 
Benieuwd of er een rechter is die dit als een vop beschouwd als er een ongeval gebeurt,een vop staat namelijk heel duidelijk omschreven in het wegenverkeersregelement als zwart/wit gestreept
 
Coatings
De MAG maakt zich ook zorgen over de uitvoering van het schilderwerk. „Je hebt coatings die stroef zijn, maar at desastreus aflopen.

stel je voor dat je een artikel na (laat) leest , lijkt wel een whatsapp groep zo . :W

geen probleem is goed leesbaar omdat het geen probleem is achter elkaar aan zo is zo door te lezen moet kunnen.


maarehhh... wat staat er nou??
 
Laatst bewerkt:
Iedere mongool begrijpt dat dit een vop is, dus ik denk dat die rechter daar ook rekening mee houdt. ;)
 
Kijkt er dan niemand meer vooruit?
Het kerkhof ligt ook vol met mensen die voorrang hadden en niet vooruit keken...
Je moet wel een moron zijn om op zo'n opvallend ding je motor onderuit te remmen of sturen. je weet er alles van wat er aan gaat komen
Je mag verwachten dat een wegdek de ruwheid heeft die in de SWOV richtlijnen staat. Als je letsel oploopt doordat een gemeente willens en wetens shit op de weg smeert lijkt het me logisch dat die gemeente dat ook gaat vergoeden.
Dat heeft niets met vooruit kijken te maken, je mag verwachten dat de gemeente de weg netjes onderhoudt. Net als boeren in het bietenseizoen.
 
Je mag verwachten dat een wegdek de ruwheid heeft die in de SWOV richtlijnen staat

Nou, ik geef je weinig overlevingskansen als je daar vanuit moet gaan
Mijn vorige bewering gaat weer gewoon van kracht worden. Je bent een Moron als je dat schilderwerk ziet en er vanuitgaat dat meneer SWOV daar een stroefheidsmeting heeft gedaan... denk toch eens met je kop, niet met een boekie, richtlijnen en voorschriften...dat spul is glad dus je gaat van het gas, anders ben je een verkeerseikel... Als staan ze klaar met een schadevergoeding en een rolstoel, ik ga daar niet op mijn bek.

Ga je daar echt met de max na een regenbui overheen... tsjongejonge waar zit je verstand...SWOV :N
 
Nou, ik geef je weinig overlevingskansen als je daar vanuit moet gaan
Mijn vorige bewering gaat weer gewoon van kracht worden. Je bent een Moron als je dat schilderwerk ziet en er vanuitgaat dat meneer SWOV daar een stroefheidsmeting heeft gedaan... denk toch eens met je kop, niet met een boekie, richtlijnen en voorschriften...dat spul is glad dus je gaat van het gas, anders ben je een verkeerseikel... Als staan ze klaar met een schadevergoeding en een rolstoel, ik ga daar niet op mijn bek.

Ga je daar echt met de max na een regenbui overheen... tsjongejonge waar zit je verstand...SWOV :N
Dat is dus een vrijbrief voor wegbeheerders om hun gang te gaan, zo zit Nederland gelukkig niet in elkaar.
 
Weet je wat je nou doet? Je wacht een bui af, ga je daarheen, lekker 50 door de bocht en onderuit, in je rolstoel omdat je nog maar 1 been en een dwarsleasie hebt naar de wegbeheerder, zwaaiend met je SWOV je gelijk opeisen want zo was het beschreven en uit het raam naar al die motorrijders die wél met hun kop rijden kijken... Je moet niet achter de komma denken, maar voor, daar heb je veel meer ruimte
 
De bestuurder word aansprakelijk gesteld en -schuldig- bevonden, omdat hij een zwakkere verkeersdeelnemer over de weg heeft uitgesmeerd.


Gokje, maar denk niet dat ik er ver naast zit.

Terwijl er geen wettelijk mandaat is voor een officieel zebrapad is?
 
Dit schijnt weer wel te kunnen
gaybra.jpg


Hou het voor mij maar lekker zwart/wit
Dat is dat gaybrapad in Zaandam
 
Terwijl er geen wettelijk mandaat is voor een officieel zebrapad is?
Dat is dus inderdaad ook mijn zorg. Want wettelijk gezien zijn die kleurendozen geen zebrapaden omdat ze niet aan de wettelijke voorschriften voldoen. En niet iedereen weet wat die teletubbie strepen op de weg betekenen en rijden gewoon door met alle gevaar voor het overige verkeer. Als er gen plaatselijke APV voor is geregeld of lokale wetje, dan is er een reele kans dat, als je dit voor de rechter gooit, dat je nog wint ook. Puur om het feit dat jij niet weet dat het een zebrapad is en dat het helemaal geen zebrapad is omdat er geen wettelijke kaders voor zijn voor dit soort idiote uitspattingen.

*off-topic*
En laten we eerlijk wezen, wordt op deze manier niet dat hele homoseksualiteit ons door de strot gedouwd? Je hebt toch ook geen hetero zebrapaden? ik vind het persoonlijk nergens op slaan, homoseksualiteit en transgenderisme en weet ik veel wat al niet meer is voor op school tijdens de maatschappijlies, niet als een uitgesmeerde doos smarties op straat... Ik heb niks tegen homo's lesbienes, en alles wat er verder bij komt kijken, ieder zijn eigen. Maar ik heb niet de behoefte om er elke dag met de neus erop gedrukt te worden door dat soort geklieder op straat of die gaypride gedoe... Wat ik al zei, je hebt ook geen hetero fietspaden zebrapaden en hetero pride.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me voornamelijk afvraag; hoe snel wil die geërgerde motorrijder dan eigenlijk over dat zebrapad heen? En hoeveel grip denkt hij daarbij nodig te hebben? Waar ligt nou dat 'grote gevaar'?

Laat ik de situatie maar op mezelf betrekken voor er mensen zich aangesproken/geërgerd voelen _O- ... stel, ik maak een inschattingsfout en ga onderuit op een zebrapad ... wanneer dat met meer dan 30 of 50 per uur gebeurt zie ik het sowieso als mijn eigen probleem. Want volgens mij betreft dit allemaal bebouwde kom situaties ... ik voel mij daar als motorrijder en/of automobilist dus sowieso te gast in een fietser/voetgangergebied en daar gedraag ik me naar. Voor hun veiligheid, maar echt niet in de laatste plaats voor de mijne.

Voor mij mogen ze de hele stad vrolijk schilderen.
 
Dat soort gekleurde vlakken zijn echter zeer slecht te zien 's nachts met nat wegdek en dus ook zeker met regen. Uiteraard rij je dan al gematigd en ben je extra alert op eventuele wegmarkeringen, maar met licht van natriumlampen worden die kleuren één met de kleur van het wegdek. Wanneer er dan een volledige bocht of kruispunt vol gekliederd is, heb je dat dus pas door wanneer je wellicht je bandjes al weg voelt glijden...
 
Vraag ik me af wat je snachts met regen op de motor op die potenplek zoekt :+
 
*off-topic*
En laten we eerlijk wezen, wordt op deze manier niet dat hele homoseksualiteit ons door de strot gedouwd? Je hebt toch ook geen hetero zebrapaden? ik vind het persoonlijk nergens op slaan, homoseksualiteit en transgenderisme en weet ik veel wat al niet meer is voor op school tijdens de maatschappijlies, niet als een uitgesmeerde doos smarties op straat... Ik heb niks tegen homo's lesbienes, en alles wat er verder bij komt kijken, ieder zijn eigen. Maar ik heb niet de behoefte om er elke dag met de neus erop gedrukt te worden door dat soort geklieder op straat of die gaypride gedoe... Wat ik al zei, je hebt ook geen hetero fietspaden en hetero pride.

"OFFTOPIC???"

Kerel... Dit is juist on topic! :Y

Want heel eerlijk... Mijn tolerantie gaat met rasse schreden achteruit door al deze achterlijke onzin.

Proud member of LHBTIQBEAHBDHNCRJBXS!

NOU EN? :( WIL JE EEN FUCKING STICKER?! |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan