Motorlaars met hak

Lodewijk III

Die hard MF'er
Lid geworden
8 dec 2003
Waarderingsscore
4
Hoi allemaal,

Mijn vriendin heeft een motorlaars gezien die ze heel mooi vindt en deze wil ik haar voor kerst geven.

Ik vraag me alleen af of dit voor haar wel lekker zal rijden. Ze kan het nog niet testen aangezien ze binnenkort pas begint met lessen.

Iemand hier ervaring?

Bijlagen

• IMG_1630.webp
    IMG_1630.webp
    13,2 KB · Weergaven: 0
Niet doen. Zeker schoeisel is zó persoonlijk, dat kun je helemaal niet cadeau geven zonder te passen. Laat staan motorlaarzen.

Geef haar in plaats daarvan een mooie waardebon voor "één sessie samen motorlaarzen passen" en maak er een gezellig uitje van.

Suggestie:

Waardebon
Samen motorlaarzen passen & kopen

Lieve [naam],
Deze bon geeft recht op een gezamenlijke sessie motorlaarzen shoppen. We zoeken samen de perfecte laarzen uit. Ik trakteer!

Wanneer?
Wanneer jij er klaar voor bent.

Hoi allemaal,

Mijn vriendin heeft een motorlaars gezien die ze heel mooi vindt en deze wil ik haar voor kerst geven.

Ik vraag me alleen af of dit voor haar wel lekker zal rijden. Ze kan het nog niet testen aangezien ze binnenkort pas begint met lessen.

Iemand hier ervaring?
Ik ben geen expert, maar naar mijn mening is het bij motorkleding belangrijk om weg te blijven van alles wat losjes zit of scherpe hoeken heeft. Het idee is juist om alles zo gestroomlijnd en afgerond mogelijk te maken, zodat je bijvoorbeeld gemakkelijker over het asfalt kunt glijden als je een val maakt, zeker op de snelweg. Minder kans op ergens vast aan zitten, kleven, rollen etc.

Bering heeft ongetwijfeld geïnvesteerd in onderzoek en ontwikkeling voor dit product, maar ik vraag me af of het echt wenselijk is om hakken op de motor te dragen, zelfs als het specifiek is ontworpen voor motorrijdsters.

Als je vriendin niet zo lang is, kan je dit topic eens doorlezen;

Zou ik niet zo over in zitten. Vaak is dat soort spul gemaakt om af te breken.
Net zoals kleppen en luchthappertjes op helmen.

Of het lekker rijdt heeft mijn geaardheid nog niet toegestaan om te proberen 😅

Ik zeg Doen! Vergelijkingsmateriaal heeft ze toch nog niet. Als ze het met deze laarzen gaat leren is het toch dikke prima.

Ik zeg Doen! Vergelijkingsmateriaal heeft ze toch nog niet. Als ze het met deze laarzen gaat leren is het toch dikke prima.
Het gaat niet zo zeer over hakken of niet (dat kan prima ga ik van uit, al lijkt het mij met schakelen en remmen ff wennen) maar het kopen van schoeisel voor iemand anders. Het is heel erg persoonlijk of iets goed zit of niet, ook al heeft het dezelfde maat. Vandaar kan ik mij helemaal vinden in dit advies:

Geef haar in plaats daarvan een mooie waardebon voor "één sessie samen motorlaarzen passen" en maak er een gezellig uitje van.
Maak je er gelijk een leuke dag van en hebben de motorlaarzen die ze uiteindelijk ook draagt gelijk een leuke herinnering, plus een veel hogere kans dat ze ook echt goed zitten.

Of het lekker rijdt heeft mijn geaardheid nog niet toegestaan om te proberen 😅
Dankzij het forum kan je op verfrissende ideeën komen.
En je kan weer een ervaring delen. :Y

Volgende week de eerste "MF hoge hakken meeting" op de motor? :+

‘t is inmiddels kerst geweest dus het cadeautjes geven heeft nu al wel (of niet) plaatsgevonden. Beter vragen naar de reactie van de gelukkige.

Terug
Bovenaan Onderaan