Motorhotels Nederland

TomFR

Rookie
3 jun 2014
9
1
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar motor hotels in Nederland maar kan nog niet een geschikte site vinden,
heeft iemand van jullie hier een idee of tip voor?

Groeten Tom.
 
Dat zijn er niet veel.

Er zijn wel 'motorvriendelijke' hotels, maar de echte motorhotels zoals GuS, Am Vulkanberg, etc ken ik niet echt in NL.
 
Klein beetje offtopic maar toch ontopic.

Zijn er wel leuke motorvakantie Motorcampings in Nederland?

Edit: duidelijker zo.
 
Laatst bewerkt:
Klein beetje offtopic maar toch ontopic.

Zijn er wel leuke motorvakantie in Nederland?
Wat je ver haalt is uiteraard lekkerder.
Waarom het plezier bij de overburen halen als het in je achtertuin ligt? ;)
 
Klein beetje offtopic maar toch ontopic.

Zijn er wel leuke motorvakantie Motorcampings in Nederland?

Edit: duidelijker zo.

Camping In den Hof in Heerlen is een motorcamping, volgens mij ook met slaapzaal mocht je niet in een tent willen.

Ik weet nog een motorcamping in Wielen, dat is weliswaar Duitsland, maar dan ook echt net een kilometer over de grens bij Hardenberg. Die hebben ook leuke groepsarrangementen met eten enzo.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties, maar ik zoek namelijk iets in omgeving Breda, ''s-Hertogenbosch.
Het is de bedoeling dat we 2 nachten kunnen blijven met +/- 100 motorrijders die verkeersregelaar zijn voor een wieler ronde.
Of zou ik eens moeten informeren bij MotoPort Breda, misschien dat ze daar iets weten?
 
Een echt motorhotel hebben we niet hier in de buurt bij mijn weten. Maar als je met 100 motorrijders komt, heb je dus minimaal 50 kamers nodig. Dan kom je als snel bij de bekende merken uit: Golden Tulip, Mercure, Novotel, Van der Valk.
In Breda heb je Hotel Princeville (Van der Valk),
In Gilze (precies tussen Tilburg en Breda) het je Motel Gilze Rijen (ook vd Valk).
En in Tilburg heb je een spiksplinter nieuwe van der Valk.

Verder heb je in Kaatsheuvel het Efteling Hotel

Ben bang dat je echt bij zoiets uit gaat komen, of je moet het wat kleinschaliger zoeken en dan de groep verdelen over meerdere hotels. In het centrum van Breda zijn wel leuke kleinere hotels, het centrum is bijzonder de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan